در حال بارگذاری ...
از هشتم دی ماه به روی صحنه می رود

«مجلس ترحیم برای یک اعدامی» درمجموعه تئاتر محراب

نمایش «مجلس ترحیم برای یک اعدامی» به نویسندگی محمد سعیدپناه و کارگردانی احسان بیات‌فر، چهارشنبه هشتم الی سی‌ام دی ماه در سالن کوچک مجموعه تئاتر محراب به روی صحنه می‌رود.

به گزارش دریافتی ایران تئاتر، نمایش «مجلس ترحیم برای یک اعدامی» کاری از گروه تئاتر اندیشه یکم است. این گروه تاکنون بالغ‌بر ده نمایش، در جشنواره‌های مختلف و برای عموم به روی صحنه برده است. همچنین «مجلس ترحیم برای یک اعدامی» ششمین کار بیات‌فر در مقام طراح و کارگردان است. او در سال‌‌های 93 و 94 با دو نمایش «خواب‌آلودگی» و «پروانگی، آوارگی، ویرانگی» جایزه بهترین کارگردانی را از جشنواره تئاتر شهر دریافت کرده است.
احسان بیات‌فر، بهنام سلطانی و حمیدرضا اسکندریان بازیگران «مجلس ترحیم برای یک اعدامی»، محمد دائی‌چین و سعید قاسمی (گروه کارگردانی)، سحر قربانی (طراح لباس)، نازنین محب‌علی و مهدی محمودآبادی (عکاس)، علی جدیدی (طراح پوستر و بروشور)، ایمان بیات‌فر (ساخت تیزر و طراحی و ترکیب صدا) و ندا میری (مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای) دیگر عوامل نمایش هستند.
در خلاصه داستان نمایش آمده است: در ابتدا هیچ‌چیز نیست، مگر سیاهی. پرده‌ها بالا می‌روند و حقایق آشکار می‌شوند، یکی پس از دیگری. پی‌در‌پی یا با وقفه! تفاوتی نمی‌کند...
نمایش «مجلس ترحیم برای یک اعدامی» همه‌روزه به‌جز شنبه‌ها از 8 الی 30 دی ماه ساعت 19:30 در سالن کوچک تالار محراب به روی صحنه می‌رود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران