در حال بارگذاری ...
با کارگردانی مسعود رایگان و بازی نسیم ادبی

«فرشته مرگ» به تالار حافظ می‌آید

نمایش «فرشته مرگ» به کارگردانی مسعود رایگان و با بازی نسیم ادبی و توماج دانش‌بهزادی از ۱۰ دی‌ماه از ساعت ۱۹:۳۰ در تالار حافظ به روی صحنه می‌رود.

به گزارش دریافتی ایران تئاتر نمایشنامه «فرشته مرگ» برگرفته از مونولوگ‌های «فرشته مرگ» نوشته «عادل حکیم»  و «خانم M » نوشته «میاتورن کویست» است که توسط مسعود رایگان ترجمه و بازنویسی شده است. این نمایش به مدت 75 دقیقه و در فضایی متفاوت روایت می‌شود. رؤیا تیموریان در این نمایش به‌عنوان مشاور کارگردان حضور دارد.
 تمرین‌های این نمایش از یک ماه پیش آغازشده و طی روزهای گذشته محمد نفری کار ساخت و نصب دکور عظیم نمایش را در دست‌کار دارد.
به گزارش مشاور رسانه‌ای این نمایش؛ آیدین الفت مشغول طراحی صدا و ساخت موسیقی متن نمایش است و کیوان معتمدی نیز طراحی نور را انجام خواهد داد.
عکس‌های منتشرشده از ساخت دکور نشان می‌دهد شاهد کاری متفاوت از مسعود رایگان بازیگر و کارگردان شناخته‌شده سینما و تئاتر خواهیم بود.
 سایر عوامل این نمایش عبارتند از :مشاور کارگردان:رؤیا تیموریان،مجری طرح: محرم براتی ، صدا‌گذاری:علیرضاعلویان، موسیقی:آیدین الفت،طراحی نور و نورپردازی:کیوان معتمدی ، روابط عمومی و تبلیغات فضایی مجازی:امیر قالیچی،مشاور رسانه‌ای:مریم رودبارانی
 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران