در حال بارگذاری ...
در دویست و هفتمین شماره مجله نمایش بررسی می شود

با نگاه ویژه به «بحران اقتصادی در تئاتر»

شماره ۲۰۷ مجله نمایش ویژه آذرماه ۹۵ با نگاه ویژه به «بحران اقتصادی در تئاتر» و مطالبی درباره «تئاتر یونان» ، نقد نمایش های ماه و مقالات و گفتگوهای تخصصی منتشر شد.

به گزارش ایران تئاتر، مخاطبان و علاقه‌مندان می‌توانند در این شماره علاوه بر مقالاتی با عنوان‌های «تئاتر یونان در دوران رکود»، «تئاتر و رکود اقتصادی در ایسلند»، «موضوع بر سر بودجه است: تئاتر اسپانیایی در رکود اقتصادی» و گفتگویی با دکتر رحمت امینی را بخوانند.

در بخش نقد تئاتر نیز نمایش‌های، «شب اسرارآمیز» به قلم «سعید محبی»، نمایش «سردار» به قلم «رضا آشفته»، نمایش «زمستان» به قلم «حمید کاکاسلطانی»، نمایش «نیازمندی‌ها» به قلم «عبدالرضا فریدزاده»، نمایش «زبان کوهستان» به قلم «آزاده فخری» موردنقد و بررسی قرارگرفته است.

مجله نمایش در این شماره در بخش بین‌الملل به سراغ یونان (بخش دوم) رفته است و درباره‌ی تئاتر این کشور پرونده‌ای را گشوده است؛ در این بخش مطالبی و یادداشتی بر «نقد و نشر در تئاتر یونان»، «نمایشنامه نویسان معاصر یونان» و گفتگویی با «آندرئاس فلوراکیس» برای مخاطبان و علاقه‌مندان منتشرشده است.

در بخش دیگر مجله مقالاتی با عنوان «تئاتر ساخت تجربه» از دان رونن و «تحلیل متن (بخش ششم)» از دیمون کلی به همراه گفتگوهایی با «یاسمینا رضا»، «دیپن سیوا رامن»، «پل هلر»، «حسن محمد باقر» و «دکتر حسین فرخی» را در بخش‌های مختلف مجله منتشر کرده‌ایم.

شماره 207 مجله نمایش، ویژه آذرماه 95، به مدیرمسئولی مهدی شفیعی و سردبیری نصرالله قادری در 112 صفحه برای علاقه‌مندان حوزه تئا‌تر چاپ و توزیع‌شده است

.




نظرات کاربران