در حال بارگذاری ...
با حکم سعید اسدی دبیر جشنواره تئاتر فجر

جواد اشکذری دبیر فجر استان خراسان رضوی شد

دبیر سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر طی حکمی سید جواد اشکذری را به‌عنوان دبیر فجر استانی خراسان رضوی منصوب کرد.

به گزارش دریافتی ایران تئاتر؛ دکتر سعید اسدی، دبیر سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر عصر گذشته حکم دبیری سید جواد اشکذری، رئیس انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی را به‌عنوان دبیر فجر این استان به او اهدا کرد.
در این نشست که رضا حسینی رئیس اداره تئاتر استان، جواد اشکذری را همراهی می‌کرد به جذاب شدن و اهمیت بخشی جشنواره تئاتر استانی خراسان رضوی تأکید کرد. همچنین جواد اشکذری در این نشست از سید سعید اسدی خواست که در جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از هنرمندان ارزنده تئاتر استان خراسان رضوی در بخش‌های هیئت‌های انتخاب و دبیرخانه جشنواره استفاده شود.
در این حکم آمده است:
هنرمند گرامی جناب آقای جواد اشکذری
جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به‌عنوان مهم‌ترین رویداد تئاتری کشور برآیند تلاش و دانش و خلاقیت هنرمندان سراسر ایران‌زمین است که در سال‌های پیشین، بخشی از هنر ارزشمند این هنرمندان در برخی از استان‌ها را به مخاطب عرضه‌شده است. در همین راستا سی و پنجمین دوره از جشنواره تئاتر فجر استان توانمند خراسان رضوی میزبان یکی از جشنواره‌های تئاتر فجر استانی تعیین شد.
ازاین‌رو بنابراین تجارب و توانایی و سوابق ارزشمند جنابعالی به‌موجب این حکم به‌عنوان دبیر جشنواره تئاتر فجر استانی خراسان رضوی منصوب می‌شود.
هماهنگی و برنامه‌ریزی شایسته برای میزبانی از گروه‌های نمایشی میهمان، اطلاع‌رسانی و تبلیغات مناسب و جذب حداکثری مخاطب و برگزاری رویدادهای مرتبط با جشنواره در جهت افزایش غنای هر چه بیشتر این جشنواره از مهم‌ترین وظایف این مسئولیت به شمار می‌آید.
امید است در سایه لطف پروردگار با برگزاری شکوهمند این رویداد ارزشمند در جهت اعتلای روزافزون هنر شریف تئاتر پیروز و سربلند باشید.
سعید اسدی. دبیر سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر

 




مطالب مرتبط

در حاشیه جشنواره تئاتر منطقه‌ای خاوران مطرح شد

فرشید تمری: جشنواره‌های منطقه‌ای، قطعه گمشده پازل تئاتر ایران بود
در حاشیه جشنواره تئاتر منطقه‌ای خاوران مطرح شد

فرشید تمری: جشنواره‌های منطقه‌ای، قطعه گمشده پازل تئاتر ایران بود

فرشید تمری، نویسنده و کارگردان باسابقه هنرهای نمایشی خراسان رضوی، جشنواره‌های تئاتر منطقه‌ای را قطعه گمشده پازل تئاتر ایران می‌داند که برگزاری دوباره آن‌ها، هنرمندان استان‌ها را بدون واسطه به هم وصل می‌کند و باعث شور و نشاط اجتماعی می‌شود.

|

نظرات کاربران