در حال بارگذاری ...
باداوری «چیستا یثربی»، «حامد سلیمان زاده» و «کیوان نخعی»

سومین جشنواره ناظرزاده کرمانی برگزار می‌شود

داود نامور رئیس برگزاری جشنواره جایزه بزرگ ناطرزاده کرمانی از برگزاری سومین دوره این فستیوال در اسفندماه ۱۳۹۵ به دبیری علی صفری خبر داد.

 به گزارش دریافتی ایران تئاتر سومین دوره جشنواره نمایشنامه خوانی جایزه ناظرزاده کرمانی اسفندماه 1395 در تماشاخانه بازیگاه برگزار خواهد شد.
این دوره از جشنواره باهدف ترویج و اعتلای خوانش متون نمایشی و همچنین تشویق به نگارش نمایشنامه‌های تألیفی و اقتباسی در سومین دوره خود نگاهی ویژه به آثار نمایشنامه‌نویسان جوان داشته و با شعار «حمایت از نمایشنامه‌نویسان جوان» کار خود را آغاز خواهد کرد.
فراخوان سومین دوره از این جشنواره در دو بخش نمایشنامه خوانی و نمایشنامه‌نویسی به داوری چیستا یثربی، حامد سلیمان زاده و کیوان نخعی شنبه یازدهم دی‌ماه 95 منتشر می‌شود.
همچنین در این دوره از جشنواره ورک شاپ های تخصصی نمایشنامه‌نویسی، کارگردانی و بازیگری در زمان برگزاری جشنواره دایر خواهد گردید.
داود نامور مدیر تماشاخانه بازیگاه و رئیس ستاد برگزاری جشنواره امروز طی حکمی «علی صفری» نمایشنامه‌نویس و بازیگر تئاتر را به‌عنوان دبیر سومین دوره از جشنواره جایزه ناطرزاده کرمانی معرفی کرد.
در متن این حکم آمده است:
جناب آقای علی صفری
نظر به ارتقاء و اعتلای هنر نمایش، در برهه‌ای که این هنر بیش از هر دوره تاریخی به شکوفایی و شناسایی نمایشنامه‌نویسان جوان نیازمند است، سومین دوره از جشنواره جایزه بزرگ استاد ناظر زاده کرمانی «با تمرکز بر متون تألیفی و اقتباسی» و با شعار «حمایت از نمایشنامه‌نویسان جوان» برگزار خواهد شد. بدین منظور مراتب تنفیذ جنابعالی را به سمت دبیر «سومین دوره جشنواره جایزه ناظرزاده کرمانی» اعلام می‌دارم.
این‌جانب با سپاس از خداوند متعال و عرض تبریک بدین مناسبت یقین دارم انتخاب شما بدین سمت با توجه به سابقه حضورتان در عرصه نمایشنامه‌نویسی، گامی بلند در رشد و تعالی عرصه هنر نمایش بوده و برپایی هرچه باشکوه‌تر این دوره را در پی خواهد داشت. از خداوند منان موفقیت شمارا آرزومندم.

رئیس ستاد سومین جشنواره جایزه استاد ناظرزاده کرمانی
داود نامور

 




نظرات کاربران