در حال بارگذاری ...
به پاس افتخارات هنری ملی و استانی

از دو هنرمند جوان کرمانی تقدیر شد

استاندار کرمان از دو هنرمند نخبه و جوان عضو شورای مشاوران استاندار کرمان تقدیر کرد.

به گزارش ایران تئاتر، مراسم تجلیل از هنرمندان جوان کرمانی به‌پاس افتخارات هنری ملی و استانی، صبح امروز هشتم دی‌ماه1395 برگزار شد. در این مراسم که به همت مشاور جوان استاندار کرمان و با حضور مهندس علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان، محمدرضا علیزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، علی گنج کریمی رییس سازمان هلال احمر استان و انجمن سینمای برگزار شد، از حامد سعادت هنرمند سینما و آرمین قطبی هنرمند تئاتر و عضو گروه بوتیا آل تقدیر شد.

بر اساس اعلام این خبر، حامد سعادت برگزیده جشنواره رشد برای فیلم  «مردی که فسیل شد» و آرمین قطبی عضو گروه بوتیا آل کرمان که در بخش برگزیده بازیگری با نمایش «ویتسک» موفق به دریافت لوح تقدیر و تندیس به عنوان بازیگر برگزیده این جشنواره شناخته شد، دو هنرمند جوان کرمانی هستند که به خاطر موفقیت های اخیرشان مورد توجه استان کرمان قرار گرفته اند.

این تقدیر به خاطر موفقیت‌های اخیر این دو هنرمند جوان کرمانی و کسب افتخارات ارزشمند در جشنواره‌ها و رویدادهای بین‌المللی  هنری بوده است.

گفتنی است این مراسم در محل استانداری کرمان برگزار شد.




مطالب مرتبط

آیا در تئاتر احساس خوشبختی می‌کنیم؟

آیا در تئاتر احساس خوشبختی می‌کنیم؟

یدالله آقاعباسی*: زمانی آلبرکامو نوشت تئاتر تنها جایی است که در آن احساس خوشبختی می­‌کنم. توصیف او از تئاتر صومعه­‌ای بود که گروهی مرکب از کارگرانی که کارشان معنوی است، خود را فدای یک ...

|

گفت‌و‌گو با کارگردان کرمانی که با هنرمندان توان‌یاب نمایش کار می‌کند

محسن میرزایی: تئاتر معلولین برای جامعه آگاهی‌بخش است
گفت‌و‌گو با کارگردان کرمانی که با هنرمندان توان‌یاب نمایش کار می‌کند

محسن میرزایی: تئاتر معلولین برای جامعه آگاهی‌بخش است

محسن میرزایی هنرمندی که تجربه کار با معلولین را دارد بر این باور است که تئاتر معلولین برای جامعه آگاهی‌بخش است و در این مسیر، هم مخاطبان در جریان زندگی این افراد قرار می‌گیرند و هم هنرمندان معلول با حضور در اجتماع، مطالبه‌گری را می‌آموزند.

|

نظرات کاربران