در حال بارگذاری ...
انتشار عکس‌های کمتر دیده‌شده از یک چهره ماندگار

ماهنامه «پاراگراف» ویژه محمود استادمحمد منتشر شد

هفتمین شماره ماهنامه «پاراگراف» ویژه زنده‌یاد «محمود استادمحمد» نمایشنامه‌نویس، کارگردان و بازیگر فقید سینما، تئاتر و تلویزیون، منتشر شد.

به گزارش ایران تئاتر، ماهنامه هنرهای نمایشی «پاراگراف» که می‌کوشد هر شماره خود را به شکل پرونده، به یک چهره ماندگار در عرصه‌های هنرهای نمایشی (سینما، تئاتر و تلویزیون) اختصاص دهد، در هفتمین شماره‌ خود به سراغ زنده‌یاد محمود استادمحمد رفته است. در این شماره از «پاراگراف»، علاوه بر گفت‌‌وگویی منتشرنشده‌ از زنده‌یاد محمود استادمحمد، یادداشت‌ها و دل نوشته‌هایی از: محمد چرم شیر، خسرو حکیم رابط، بهروز غریب پور، سهیل محمودی، هوشنگ توزیع، امیر دژاکام، علی‌اصغر دشتی، حمیدرضا نعیمی، آرش عباسی، روزبه حسینی، حافظ موسوی، علی شمس، جواد عاطفه، رضا معطریان، احسان فکا و کاووس استادمحمد منتشرشده است.

عکس‌های کمتر دیده‌شده و یا دیده نشده‌ از زندگی شخصی و حرفه‌ای زنده‌یاد محمود استادمحمد، از دیگر بخش‌های این شماره از «پاراگراف» است. صاحب‌امتیاز و مدیرمسئول ماهنامه «پاراگراف»، بهاره برهانی و سردبیر آن، محمدرسول صادقی است. هفتمین شماره این ماهنامه، در 72 صفحه گلاسه و تمام‌رنگی، باقیمت 7 هزار تومان در کیوسک‌های مطبوعاتی منتخب تهران و شهر کتاب‌ها و کتاب‌فروشی‌های معتبر سراسر کشور در دسترس علاقه‌مندان خواهد بود.




نظرات کاربران