در حال بارگذاری ...
به کارگردانی میثم عبدی در تماشاخانه پایتخت

«کمدی استشمامات» با تغییر ساعت اجرا به صحنه می رود

ساعت اجرای نمایش «کمدی استشمامات» به نویسندگی «امید طاهری» و کارگردانی میثم عبدی به۱۸:۳۰ تغییر یافت.

به گزارش ایران تئاتر ساعت اجرای نمایش «کمدی استشمامات» که  دو روز به شروع اجرای آن در تماشاخانه «پایتخت» موسسه کنش معاصر باقی مانده است، از 19 به 18:30 تغییر یافت.
 در خلاصه داستان این نمایش، که در آن با گروه موسیقی «ایونت» همکاری شده است، آمده: «جشن صدمین سال استقلال کمیلند در حال برگزاری است. شهردار شهر برای صدمین سال متوالی قرار است انتخاب شود، اما در مراسم جشن حاضر نمی شود و از طریق ویدیو کنفرانس با مردم حرف می زند... خبرنگاری ماجرا را پیگیری می کند تا اینکه ماجرا پیچیده تر شده و دماغ شهردار گم می شود!»
«وحید آقاپور»، «فرزین محدث»، «علیرضا مهران»، «سینا رازانی»، «نزنین کریمی»، «امید طاهری»، «ناصر سرلک» و «منوچهر رمضانی» بازیگران این اثر و «آناشید شهیدی» و «مسعود صمدی» تهیه کنندگان آن هستند. از دیگر عوامل این نمایش می توان از: «حمید عرب» مدیر تولید، «آرزو ندرلو» دستیار کارگردان، «الهام اسکندری» طراح لباس، «مصطفی اسفندیاری» طراح نور و ... نام برد.   
نمایش «کمدی استشمامات» قرار است در تاریخ 15 دی در تماشاخانه «پایتخت» موسسه کنش معاصر، که مجری طرح این اثر نیز هست، هر شب ساعت 18:30 تنها به مدت 15 شب به روی صحنه برود.

 




نظرات کاربران