در حال بارگذاری ...
محصول مشترک ایران، ایتالیا و افغانستان

«ویولن تایتانیک» در کارگاه دکور رودکی روی صحنه می‌رود

نمایش «ویولن تایتانیک» به کارگردانی «پیترو فلوریدیا» محصول مشترک ایران، ایتالیا و افغانستان از روز یکشنبه ۱۹ دی به صحنه می‌رود.

به گزارش ایران تئاتر این نمایش به تهیه‌کنندگی آرش عباسی و محصول مشترک گروه تئاتر موج ایران و  کمپانی متیچی ایتالیا است و در آن بازیگرانی از ایران و افغانستان حضور دارند.
«ویولن تایتانیک» بر اساس کتاب پایان تایتانیک  اثر هانس ماگنوس انتسنبرگر نوشته‌شده است و پیترو فلوریدیا پیش‌تر، این نمایش را در کشورهای ایتالیا، فرانسه،  لهستان و برزیل با بازیگرانی از این کشورها به اجرا رسانده و حالا قرار است  از یکشنبه 19 دی‌ماه در کارگاه دکور رودکی به صحنه برود.
 گروه تئاتر موج  چندی پیش پروژه‌ای را با عنوان ساختن از هیچ در مرکز مطالعات اجرایی قشقایی تئاتر شهر برگزار کرد و از پیترو فلوریدیا کارگردان شاخص ایتالیایی برای برگزاری یک کارگاه در ایران و با بازیگران ایرانی دعوت کرد.  فلوریدیا برای کارگاه خود نیاز به یک سوله با ابعاد بزرگ داشت که تماشاگر در آن بتواند حرکت کند و جایگاهش هم متغیر باشد. وی پس از بازدید از امکانات تئاتر ایران بهترین مکان برای عملی کردن ایده خود را کارگاه دکور رودکی یافت.
نمایش «ویولن تایتانیک» از روز یکشنبه 19 دی رأس ساعت 19 در کارگاه دکور رودکی به صحنه خواهد رفت.
علاقه‌مندان برای تهیه بلیت می‌توانند به سایت تیوال به نشانی www.tiwall.com مراجعه فرمایند. لازم به ذکر این نمایش شنبه‌ها هم اجرا می‌شود و بلیت‌های چهار روز ابتدایی اجرا با تخفیف ویژه در سایت تیوال در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.
عوامل نمایش «ویولن تایتانیک» عبارتند از: بازیگران: (به ترتیب الفبا) علی آذرشین، امیر باباشهابی، سارا باقری، علی بنی عامر، یاسمن بیگلری، تینا تیماج چی، نرگس پویا، رها تفکری، علی اصغر حسینی، حوا خلیلی، پریسا رجبی، بهار رضی زاده، مسعود روستا، فائزه رمضانی، علی زمانی، بهراد سلاح ورزی، سید مازیار سیدین، سمیه علیزاده، فرهاد قطبی، کیمیا کاوند، محبوبه کبیر، موسی محمدی، معصومه محمدی، رضا مهدی زاده، شهرزاد نظرپور، مختار نوری، هانیه هاشمی
دستیار کارگردان و برنامه‌ریز:  صنم نادری، مدیر تولید: هادی عزیزی، امور بین‌الملل: حامد شفیعی، منشی صحنه: غزال مهرانفر، مدیر صحنه: میلاد خان محمدی،  گرافیک: محمد شمس، عکاس: دیهیم خانبیگی

 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران