در حال بارگذاری ...
اعزام گروه نمایشی «لیبوکـ» جاسک به سی و پنجمین جشنواره تئاتر فجر

«دون کامیلو » از تئاتر جاسک می آید

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جاسک: گروه نمایش «لیبوک» جاسک ، نماینده تئاتر هرمزگان به سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر راه یافت.

به گزارش ایران تئاتر عبدالرحمن لشکری زاده ضمن اعلام این مطلب افزود:گروه نمایش «لیبوک» یکی از افتخارات تئاتر هرمزگان است که در سال 94 با نمایش خیره‌کننده «آن که گفت آری، آن که گفت نه»، مخاطبین و هیأت داوران را متحیر ساخته و به عنوان اثر برگزیده به جشنواره فجر راه پیدا کردند.
وی بیان کرد: امسال نیز گروه نمایش «لیبوک» جاسک در تئاتر هرمزگان خیره‌کننده ظاهر شد و باکار زیبای «دون کامیلو » با رأی نهایی هیأت داوران برای دومین بار متوالی جواز حضور در سی و پنجمین جشنواره تئاتر فجر را کسب کرد و هم‌اینک این گروه نمایشی جهت حضور، به دبیرخانه جشنواره معرفی و در استان فارس، شهرستان شیراز حاضر شدند.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جاسک خاطرنشان کرد: تئاتر جاسک پیشینه‌ای بسیار درخشان در استان هرمزگان دارد، اما متأسفانه در برهه‌ای از زمان هویتش را ازدست‌داده بود تا اینکه به همت هنرمندان بااستعداد، دلسوز و پای‌کار جاسکی  در عرصه تئاتر، بار دیگر توانستند هنر صحنه‌ای این شهرستان را به‌روزهای آرمانی خود  برگردانند.
لشکری زاده ضمن اعلام حمایت‌های لازم در پایان از زحمات و تلاش‌های مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان تقدیر و تشکر کرد.

 




نظرات کاربران