در حال بارگذاری ...
مسعود دلخواه پیرامون سی و پنجمین جشنواره فجر مطرح کرد:

افزایش کیفیت جشنواره‌ها با انتخاب درست داوران

مسعود دلخواه معتقد است که باید چشم‌انداز درستی در انتخاب داوران در بخش‌های مختلف وجود داشته باشد و این انتخاب درست به افزایش کیفیت جشنواره کمک می‌کند.

به گزارش دریافتی ایران تئاتر، مسعود دلخواه در گفت‌وگو با روابط عمومی سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با اشاره به اجرای نمایش‌ها در طول سال گفت: «هیچ ایرادی ندارد در بخش بین‌الملل شاهد اجرای آثاری باشیم که در طول سال اجراشده‌اند چون این آثار نمایشی، آزمون‌وخطاهایشان را از سر گذرانده‌اند و برای ماهم که آن‌ها را ندیده‌ایم از جذابیت بالایی برخوردار هستند».

این مدرس دانشگاه با اشاره به تأثیرگذاری دبیران در هر دوره از برگزاری جشنواره تئاتر فجر یادآوری کرد: «جشنواره تئاتر فجر به دلیل نبود دبیران ثابت، مسیر ممتدوچشم‌اندازمشخصی را در سال‌های برگزاری خود طی نکرده که پیامدهایش را در این سال‌ها دیده‌ایم».

کارگردان نمایش «بیگانه» درباره انتخاب داوران جشنواره نیز گفت: «در این سال‌ها انتخاب داوران جشنواره هم‌روند مشخصی را طی نکرده است. در دوره‌ای داوران خوبی برای قضاوت آثار انتخاب می‌شوند و در دوره‌ای عکس آن صورت می‌گیرد که می‌بایست برای چشم‌انداز بهتر جشنواره، تمهیداتی در این راستا صورت بگیرد».

دلخواه بابیان اینکه اعتبار جشنواره به شرکت‌کنندگانش است، اضافه کرد: «اگر حمایت‌ها و پشتیبانی مالی از جشنواره و گروه‌های نمایشی بهتر شود، به‌طور شاهد افزایش گروه‌های شرکت‌کننده در جشنواره هستیم».

سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به دبیری سعید اسدی از اول تا دوازدهم بهمن‌ماه برگزار می‌شود.




نظرات کاربران