در حال بارگذاری ...
در تالار ادیب نیشابور

«چهار صندوق شادی» برای کودکان به صحنه می‌رود

نمایش طنز کودکانه «چهار صندوق شادی» به کارگردانی هنرمند نیشابوری محمدرضایی و نویسندگی گیتی داوودی در تالار ادیب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور به روی صحنه رفت.

به گزارش ایران تئاتر این نمایش با محوریت فضای شاد در بین کودکان و نوجوانان است که هنرمندان خوش‌ذوق و با قریحه تئاتر نیشابور با اجرای نمایش‌های مختلف با موضوعات متنوع باعث آشتی مردم به‌خصوص کودکان و نوجوانان با تئاتر شده‌اند و نمایش طنز کودکانه «چهار صندوق شادی» از این جمله نمایش‌هاست که به روی صحنه رفته است.
نمایش «چهار صندوق شادی» را گیتی داوودی به رشته تحریر درآورده و محمدرضایی هنرمند جوان نیشابوری آن را کارگردانی کرده‌اند که در آن هنرمندان نام‌آشنای تئاتر نیشابور: حامد صادقی، سید مجتبی حسینی، فرشید اشتری، علی قره‌باغی، عطیه رشیدآبادیومرجان شورابی به ایفای نقش پرداخته‌اند و ناصر آویژه به‌عنوان عوامل و سازنده موسیقی می‌باشد.
این نمایش توسط گروه تئاتر سایه وابسته به انجمن هنرهای نمایشی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور تولیدشده و به روی صحنه رفته است.
داستان یک گروه دوره‌گرد نمایش است که پادشاه اجازه اجرا در کوی و برزن به آنها نداده وایشان مجبور می‌شوند...
نمایش طنز کودکانه «چهار صندوق شادی» دی 95 هرروز صبح ویژه مدارس و مهدکودک‌ها و بعدازظهر در محل تالار ادیب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور ویژه عموم علاقه‌مندان به روی صحنه رفت.




نظرات کاربران