در حال بارگذاری ...
30 دی‌ماه در تالار محراب؛

مهدی یزدانی‌خرم داستانی از عشق می‌خواند

چهارمین و آخرین جلسه از مجموعه پنجشنبه‌های تئاتر و داستان، ۳۰ دی‌ماه با داستان‌خوانی مهدی یزدانی‌خرم ـ نویسنده، مترجم و منتقد ادبیات ـ در تالار محراب، ساعت ۱۷ برگزار خواهد شد.

به گزارش مشاور رسانه‌یی گروه، مهدی یزدانی‌خرم ـ نویسنده، مترجم و منتقد ادبیات ـ پنجشنبه 30 دی‌ماه داستان کوتاه «کرم ابریشم» نوشته «ادوگاوا رانپو» از کتاب «اتاق قرمز» را با موضوع عشق در سری‌برنامه پنجشنبه‌های تئاتر و داستان بازخوانی خواهد کرد. سردبیری این برنامه را «حسین کریمی‌راد» بر عهده دارد.

امیرعطا جولایی،کارشناس و منتقد این برنامه است. دیگر عوامل عبارتند از: صبا مرشد و فاطمه محسنی (دستیاران)، هدیه ذوالفقاری(طراح پوستر و گرافیک)، ناهید محمودی(مدیر صحنه)، نیما خطیب‌شاد (نریشن)، پرستو کیانی‌جم (تدوین صدا)، پوریا عنایی و ثمین بیجاد (هماهنگی امور)، محمد فراهانی(عکاس)، احمدرضا حجارزاده (مشاور امور رسانه).

طی سه هفته گذشته، شیوا مقانلو، اصغر نوری و آراز بارسقیان در همین سالن داستان‌هایی از عشق را بازخوانی کرده‌اند که با استقبال مخاطبان روبه‌رو شد.

کریمی‌راد تابستان امسال نیز جلسات داستان‌خوانی را با موضوع «جنگ» و با حضور هنرمندان نامدار تئاتر، سینما و تلویزیون در همین تالار برگزار کرده بود.

پنجشنبه‌های تئاتر و داستان، ساعت 17 در مجموعه تئاتر محراب‌ به نشانی خیابان ولیعصر، تقاطع خیابان سپه (امام‌خمینی)، روبه‌روی موزه ملی قرآن برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان به حضور در این برنامه‌ها، می‌توانند برای خرید و رزرو بلیت به گیشه تالار محراب یا سایت تیوال مراجعه بکنند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران