در حال بارگذاری ...
یک کمدی اجتماعی با 48 شخصیت متفاوت

«گاردونی» در نیاوران به صحنه می رود

نمایش کمدی اجتماعی «گاردونی» به کارگردانی، نویسندگی و بازیگری رضا فتح‌اللهی از روز چهارشنبه ۶ بهمن‌ماه در فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایران تئاتر این نمایش برگرفته از روایت تلخ بازیگری است که سال‌ها قبل خودش را فدای یک جنایت می‌کند. نمایش گاردونی قرار بود با ۹ بازیگر کار خود را آغاز نماید و هرکدام از این بازیگران نقش ۴ کاراکتر را بازی نمایند، ولی سال‌ها تفکر و تمرین بدل شد به روایتی از یک نفر که در قالب ۴۸ شخصیت متفاوت ایفای نقش می‌کند.
گاردونی کاری متفاوت از گروه نمایش صور است. کاری که مخاطبان را به مدت 60 دقیقه از مشکلات روزمره زندگی دور می‌کند و به دنیای دیگر می‌برد. آهنگسازی و نوازندگی گیتار کلاسیک این نمایش به عهده هادی گودرزی است، همچنین طراحی صحنه و لباس این نمایش نیز به عهده رضا فتح‌اللهی بوده است. دستیار کارگردان این نمایش سهیلا خسروبیگی است، حمیدرضا ضیایی راد مدیریت پروژه را بر عهده داشته، امیرحسین گلیارانی مدیر صحنه خواهد بود و رضا زعیمی به‌عنوان منشی صحنه گروه را همراهی می‌کند. همچنین ابراهیم روستایی مدیر روابط عمومی نمایش گاردونی است.
گفتنی است این نمایش تا 15 بهمن‌ماه، غیر از روزهای شنبه و سه‌شنبه هرروز ساعت 20 در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران، به روی صحنه می‌رود.
علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این نمایش می‌توانند از طریق سایت تیوال و گیشه فرهنگسرای نیاوران اقدام نمایند.

 




مطالب مرتبط

به میزبانی فرهنگسرای نیاوران

«دنیا پیره‌مرد است» ویژه بانوان اجرا می‌شود
به میزبانی فرهنگسرای نیاوران

«دنیا پیره‌مرد است» ویژه بانوان اجرا می‌شود

در روز‌های پایانی پاییز و مصادف با ایام فاطمیه، نوانمایش «دنیا پیره‌مرد است» به تهیه‌کنندگی گروه فرهنگی-هنری ریاحین با همکاری فرهنگسرای نیاوران و صندوق اعتباری هنر در سالن خلیج فارس روی صحنه می‌رود.

|

نظرات کاربران