در حال بارگذاری ...

کامبیز دیرباز‌: مجبور شدم پیشنهاد بازی در کار هادی مرزبان را رد کنم

کامبیز دیرباز از بازیگران جوان تئاتر که مدتی است از این عرصه فاصله گرفته است، با وجود حضورش در یک کار سینمایی، قصد دارد در تئاتر نیز فعالیت کند. کامبیز دیرباز، بازیگر تئاتر با بیان این مطلب به سایت ایران تئاتر گفت:«آخرین کار صحنه‌ایِ من بازی در یک نقش همراه با امین زندگانی در نمایش"یک زن، یک مرد" کار آزیتا حاجیان بود. از آن جا که حضورم در این کار یک روز در میان بود، باور بازی در صحنه‌‌ در من به طور مستمر رخ نداد. گرچه گروه بسیار خوبی بودیم، اما قطعاً بعد از این تجربه، بازی مشترک با یک بازیگر دیگر را نخواهم داشت. دلم می‌خواست مالک نقشم باشم که اتفاق نیفتاد.»

کامبیز دیرباز از بازیگران جوان تئاتر که مدتی است از این عرصه فاصله گرفته است، با وجود حضورش در یک کار سینمایی، قصد دارد در تئاتر نیز فعالیت کند.
کامبیز دیرباز، بازیگر تئاتر با بیان این مطلب به سایت ایران تئاتر گفت:«آخرین کار صحنه‌ایِ من بازی در یک نقش همراه با امین زندگانی در نمایش"یک زن، یک مرد" کار آزیتا حاجیان بود. از آن جا که حضورم در این کار یک روز در میان بود، باور بازی در صحنه‌‌ در من به طور مستمر رخ نداد. گرچه گروه بسیار خوبی بودیم، اما قطعاً بعد از این تجربه، بازی مشترک با یک بازیگر دیگر را نخواهم داشت. دلم می‌خواست مالک نقشم باشم که اتفاق نیفتاد.»
وی که قرار است در فیلم سینمایی"مقلد شیطان" کار افشین صادقی و نوشته حمید نعمت‌ا... بازی کند، درباره حضورش روی صحنه گفت:«از آن جا که فیلمبرداری این کار در تهران انجام می‌شود، اگر پیشنهاد بازی در تئاتر داشته باشم، حتماً می‌پذیرم. متأسفانه به دلیل کار آقای ده‌نمکی مجبور شدم پیشنهاد بازی در کار هادی مرزبان را رد کنم که اتفاق خیلی بدی بود، اما در حال حاضر مشکلات تداخل زمانی حل شده است.»
وی با اشاره به این که در فیلم سینمایی مقلد شیطان در کنار بازیگرانی چون شقایق فراهانی و اصغر همت ایفای نقش می‌کند، درباره تفاوت‌ها و شباهت‌های بازیگری در تئاتر و سینما گفت:«برای من بازیگری در این دو رسانه، از این نظر که چگونه با نقش برخورد کنم، ارتباط بگیرم و زندگی کنم، هیچ تفاوتی ندارد. تفاوت تنها در نوع رسانه به وقوع می‌پیوندد. شاید این گفته بسیار تکرار شده باشد، اما تئاتر مثل زندگی شروع و پایان دارد و به طور مستقیم بازخورد مخاطب به بازیگر می‌رسد که در هیچ یک از مدیوم‌های دیگر چنین نیست و یا به شکلی دیگر اتفاق می‌افتد.»