در حال بارگذاری ...

تالار سایه و اجرای دو نمایش جدید

به گزارش سایت ایران تئاتر‌ از واحد اطلاع رسانی مجموعه تئاتر‌شهر‌، در تالار اصلی نمایش‌"کوری" به کارگردانی منیژه محامدی ساعت ۳۰/۱۹‌ روی صحنه می‌رود. در این نمایش مهوش افشار‌پناه، محمد اسکندری‌، مهدی میامی، مجید جعفری، فرزانه نشاط‌خواه و محمود لاچینی به عنوان بازیگر حضور دارند.

مجموعه تئاتر شهر در هفته جاری با به روی صحنه رفتن 7 نمایش فعالیت خود را پیگیری می‌‏کند.
به گزارش سایت ایران تئاتر‌ از واحد اطلاع رسانی مجموعه تئاتر‌شهر‌، در تالار اصلی نمایش‌"کوری" به کارگردانی منیژه محامدی ساعت 30/19‌ روی صحنه می‌رود. در این نمایش مهوش افشار‌پناه، محمد اسکندری‌، مهدی میامی، مجید جعفری، فرزانه نشاط‌خواه و محمود لاچینی به عنوان بازیگر حضور دارند.
در تالار چهارسو هم نمایش"قصه تلخ طلا" به کارگردانی بهروز غریب‌پور ساعت 19 میزبان علاقمندان به تئاتر است. در این نمایش ایرج راد‌، نسیم ادبی، سیاوش چراغی‌پور، صنم نکو‌اقبال‌، آزاده چاووشی به عنوان بازیگر حضور دارند.
"جنگ در طبقه سوم" هم عنوان دیگر نمایشی است به کارگردانی مصطفی عبدالهی که این روزها ساعت 18 در تالار قشقایی ‌روی صحنه رفته است. در این نمایش، صنم صالحی،‌‏فرشید صمدی پور، مجتبی دانشی، مجید علم بیگی، محمدرضا علی اکبری، امیر عباس توفیقی، امین بختیاری، امیر عباس کرکزی، علی خازنی ،‌‏علی زرینی و عبدالرضا فرید زاده به عنوان بازیگر حضور دارند.
در تالار سایه هم از امروز یکشنبه 28 آبان نمایش "سمفونی درد" به نویسندگی و کارگردانی حسین پاکدل ‌روی صحنه می‌رود. در این نمایش، فرهاد اصلانی، حسن معجونی، سیامک صفری، سید مهرداد ضیایی،‌‏ اشکان صادقی، شبنم مقدمی و هومن برق نورد به عنوان بازیگر حضور دارند.
این در حالی است که در همین تالار نمایش‌"پروانه های آسیایی" به کارگردانی محمد حاتمی از تاریخ 28 آبان ماه‌ روی صحنه می‌رود. در این نمایش، محمد شیری، محسن حسینی، بهاره رهنما و محمد آقا‌محمدی به عنوان بازیگر حضور دارند.
در تالار کوچک هم نمایش‌"دنیای زن‌ها" نوشته حسن مشکلاتی و کارگردانی حسین سحر خیز ساعت 30/18 به روی صحنه می رود. در این نمایش، مهری مهرنیا ، پردیس افکاری، ناهید مسلمی، تبسم هاشمی و ساقی عقیلی به عنوان بازیگر حضور دارند.
در تالار نو نمایش عروسکی "طوطی پر" به نویسندگی و کارگردانی زهرا صبری ساعت 30/18 پذیرای علاقه‌مندان به تئاتر است. در این نمایش عروسکی، رکسانا بهرام ، بهناز مهدی خواه، سیما میرزا حسینی، مجید رحمتی، مهدی امین لاری و صابر جعفری به عنوان بازیگر حضور دارند.