در حال بارگذاری ...

حسین مسافرآستانه و طرح‌هایی برای اجرا در ماه محرم

چند طرح و برنامه برای ماه محرم در دست دارم که در حال حاضر، در حال بررسی امکان اجرای آن‌ها هستم. حسین مسافرآستانه، نویسنده و کارگردان تئاتر که قرار است برای ایام محرم نمایشی را برای اجرا آماده کند، با اعلام این خبر به سایت ایران تئاتر گفت:«خودم هم نمی‌دانم که اصلاً‌ می‌توانم سالنی برای اجرا در اختیار داشته باشم یا نه؛ چون کار قبلی‌ام هنوز روی صحنه نرفته است. اما درباره طرح یک نمایشنامه تاریخی که به وقایع قبل از عاشورا می‌پردازد، با سیدحسین فدایی‌حسین صحبت کرده‌ام. هنوز این نمایشنامه عنوان قطعی ندارد و امیدوارم برای ماه محرم امکان اجرای آن فراهم شود.»

چند طرح و برنامه برای ماه محرم در دست دارم که در حال حاضر، در حال بررسی امکان اجرای آن‌ها هستم.
حسین مسافرآستانه، نویسنده و کارگردان تئاتر که قرار است برای ایام محرم نمایشی را برای اجرا آماده کند، با اعلام این خبر به سایت ایران تئاتر گفت:«خودم هم نمی‌دانم که اصلاً‌ می‌توانم سالنی برای اجرا در اختیار داشته باشم یا نه؛ چون کار قبلی‌ام هنوز روی صحنه نرفته است. اما درباره طرح یک نمایشنامه تاریخی که به وقایع قبل از عاشورا می‌پردازد، با سیدحسین فدایی‌حسین صحبت کرده‌ام. هنوز این نمایشنامه عنوان قطعی ندارد و امیدوارم برای ماه محرم امکان اجرای آن فراهم شود.»
گفتنی است حسین مسافرآستانه سال گذشته در ایام محرم"غزل کفر" را اجرا کرد که با استقبال عمومی علاقه‌مندان به نمایش دینی روبه‌رو شد.
همچنین مسافر که چندی پیش نمایش"حماسه عشق" را در فرانسه در برنامه شب مولانا اجرا کرده بود، درباره احتمال اجرای این نمایش در ایران گفت:«هنوز معلوم نیست که در چه سالنی اجرا خواهیم کرد. گروه از یک ماه پیش آماده اجراست. برای نوع سالن پافشاری نداریم. در هر سالنی که امکانات اجرای این نمایش را داشته باشد، اجرا خواهیم کرد. فرقی هم نمی‌کند کجای شهر تهران باشد.»