در حال بارگذاری ...
سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران

اجرای نمایش «گاردونی» ویژه عکاسان و خبرنگاران

نمایش «گاردونی» کاری به نویسندگی و کارگردانی رضا فتح‌اللهی، روز یکشنبه۱۰ بهمن‌ماه ساعت۲۰ در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران میزبان عکاسان و خبرنگاران خواهد بود.

به گزارش ایران تئاتر، نمایش «گاردونی» که پیش از این در سالن دا روی صحنه رفته برای دومین بار از روز یکشنبه 10 بهن‌ماه در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌رود و در نخستین روز اجرای خود میزبان عکاسان و خبرنگاران خواهد بود.

نمایش «گاردونی» یک روایت تلخ از خاطرات بازیگری است که 3 سال پیش خودش را فدای این جنایت کرد. من به عنوان کسی که اگر امروز روی صحنه نفس می‌کشم، کاملا اگاهانه اعتراف می‌کنم که خون بهای این نفس کشیدن را هنر مردانی چون... داده‌اند.

«گاردونی» به تهیه‌کنندگی اداره ارشاد اسلامی شمیرانات و شمال غرب تهران،  مونولوگی است که به طنز تلخی تبدیل شده و در اول قرار بود ۹ بازیگر ایفای نقش کنند و هر کدام 4 کاراکتر را بازی کنند. سال‌ها تفکر و تمرین بدل شد به روایتی از یک نفر که در قالب 48 نفر ایفای نقش می‌کند.

دستیار کارگردان بهنام حسن‌پور، آهنگساز و نوازندگان گیتار کلاسیک هادی گودرزی، بهنام حسن‌پور میکس و صداگذاری، رضا زعیمی مدیر صحنه، رضافتح الهی طراح صحنه و لباس، محمد حق‌جو مدیر روابط عمومی و کسری شاهینی به عنوان طراح نور از دیگر عوامل این نمایش هستند.




مطالب مرتبط

به میزبانی فرهنگسرای نیاوران

«دنیا پیره‌مرد است» ویژه بانوان اجرا می‌شود
به میزبانی فرهنگسرای نیاوران

«دنیا پیره‌مرد است» ویژه بانوان اجرا می‌شود

در روز‌های پایانی پاییز و مصادف با ایام فاطمیه، نوانمایش «دنیا پیره‌مرد است» به تهیه‌کنندگی گروه فرهنگی-هنری ریاحین با همکاری فرهنگسرای نیاوران و صندوق اعتباری هنر در سالن خلیج فارس روی صحنه می‌رود.

|

نظرات کاربران