در حال بارگذاری ...
از سوی دفترتئاتر مردمی بچه های مسجد اعلام شد

آثار راه یافته به همایش استانی تئاتر خیابانی انقلاب

همایش استانی تئاتر خیابانی انقلاب از سوی دفترتئاتر مردمی بچه های مسجد حوزه هنری به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر از ۱۸ لغایت ۲۲ بهمن در کرمانشاه برگزار می شود.

به گزارش ایران تئاتر در دومین روز از دهه مبارک فجر، بازبینی همایش استانی تئاتر خیابانی انقلاب با حضور رییس حوزه هنری و کارشناسان نمایشی انجام شد و4 اثر به مرحله نهایی همایش راه یافت.
مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان کرمانشاه در این خصوص گفت: چهار نمایشی که به مرحله نهایی راه یافته اند عبارت اند از
« روایت نور» به نویسندگی وکارگردانی هومن روح تافی،
«مرد روزنامه‎ای» به نویسندگی مرتضی اسدی مرام و کارگردانی حسین نادری
«داول کشی» به نویسندگی هواس پلوک و کارگردانی نعمت اسدی مرام
«عکس‎ها» به نویسندگی بهاره سعیدی پناه و کارگردانی سعید ذبیحی است که با موضوعاتی از قبیل انقلاب اسلامی، معرفی شهدای انقلاب، آیین های نمایشی، معرفی اتفاقات مهم منجر به انقلاب اسلامی، معرفی اندیشه‎های معمار بزرگ انقلاب حضرت امام (ره) و... می‎پردازد.
شمشادی هدف از برگزاری مسابقه تئاتر مردمی «بچه های مسجد» در کرمانشاه را کشف، معرفی و تقویت استعدادهای فعال تئاتر در مساجد استان ارزیابی و اظهار امیدواری کرد که بزودی شاهد تولید آثار فاخر ارزشی، انقلابی و اجتماعی نزدیک باشیم.  
دفتر تئاتر مردمی بچه های مسجد شهریور امسال با حضور کورش زارعی و جمعی از فعالان عرصه هنرهای نمایشی در تالار مهر حوزه هنری کرمانشاه افتتاح شد.

 




مطالب مرتبط

در گفت‌وگو با کارگردان رادیوتئاتر «نا» مطرح شد

قصه‌های بزرگ علوی؛ فرصتی برای تجربه چالش‌های جدید
در گفت‌وگو با کارگردان رادیوتئاتر «نا» مطرح شد

قصه‌های بزرگ علوی؛ فرصتی برای تجربه چالش‌های جدید

فرناز عقیلی، نویسنده و کارگردان رادیوتئاتر «نا» بر این باور است که قصه‌های بزرگ علوی فارغ از دوره نگارش متن به نمایشنامه‌نویس فرصت ساخت شخصیت‌های جدید با چالش‌های جدید می‌دهد.   

|

نظرات کاربران