در حال بارگذاری ...
نخستین اجرای یک نمایش به شهدای آتش‌نشان تقدیم شد

غوغای «من...» در پردیس تئاتر تهران

دور جدید اجرای نمایش «من...» با طراحی و کارگردانی فرهاد تجویدی و استقبال کم‌نظیر دوستداران تئاتر در سالن اصلی پردیس تئاتر تهران آغاز شد.

به گزارش ایران تئاتر، دور تازه‌ اجرای نمایش «من...» با طراحی و کارگردانی فرهاد تجویدی و نقش‌آفرینی بیش از 80  بازیگر، همزمان با آغاز به کار رسمی پردیس تئاتر تهران در سالن اصلی این مجموعه روی صحنه رفت.

نمایش «من...» نوشته مشترک حمید ورد و فرهاد تجویدی، داستان افراد جوانی است در یک کلاس بازیگری  که در غیاب مدرس خود، ایده‌ها و دغدغه‌های خود را مقابل تماشاگران به نمایش درمی‌آورند و هر یک در منیت اثری که تولید کرده گرفتار می‌شوند. این خود عامل تفرقه و آشوبی در جمع می‌شود و «من» ‌ها جای خود را به رسیدن به نظر‌گاهی مشترک می‌دهد.

«من...» به‌عنوان اثر برگزیده دومین جشنواره تئاتر شهر و اثری که اجرای آن موردتوجه بسیاری از اساتید برجسته و منتقدان تئاتر قرارگرفته، روایت متفاوتی است از زندگی مردمان شهر و رفتار اجتماعی آن‌ها در برابر یکدیگر است و تضاد رفتاری اشخاص جامعه در چند تابلو نمایشی را نشان می‌دهد. شیوه اجرایی این نمایش تلفیقی و مدرن که مبتنی بر بدن و حرکت گروهی است با تصویرسازی هیجانی یک نوع وضعیت مطلوب انسانی را تجسم می‌کند.

این نمایش که پیش‌ازاین با گروهی متشکل از 30 بازیگر در تالار محراب و هم‌چین در بخش بین‌الملل جشنواره تئاتر فجر اجراشده، در این اجرا  با گروهی متشکل از بیش از 80 بازیگر، به مدت یک ماه، در سالن اصلی پردیس تئاتر تهران میزبان دوستداران تئاتر خواهد بود.

در این نمایش قدرت الله صالحی به‌عنوان دستیار کارگردان، مرتضی حسینی: مدیر تولید، عارف احسن: موسیقی، سهیلا محققی: منشی صحنه، امیر اجاقی و رضا روحی: مدیران صحنه، محمد اسدی راد: عکس و تیزر، کیامرز مراد: طراح پوستر و بروشور، لیلا مطلبی و حمید یعقوبیان: برنامه‌ریز، سورش شمسایی: صداپیشه، هدایت عسگری: دوخت لباس، وحید مرشدی: مسئول هماهنگی و آمادگی بدنی، مریم خواجه‌کلایی و احمد دواتمند: تدارکات، فرامرز راد: کارگاه دکور، مجید محبوبی راد، کوروش برزی، رضا همتی، علی باباجهدی و محمد بقال‌زاده: گروه عکاسان و حسین سینجلی به‌عنوان روابط عمومی و تبلیغات حضور دارند.

نمایش «من...» که نخستین اجرای آن در سالن اصلی پردیس تئاتر تهران به شهدای آتش‌نشان تقدیم شد، از روز یکشنبه 17 بهمن‌ماه لغایت 17 اسفندماه به مدت یک ماه، هرروز ساعت 19 به صحنه می‌رود.

علاقه‌مندان به تماشای این نمایش می‌توانند جهت رزرو و خرید بلیت به سایت تیوال و یا به‌صورت حضوری به گیشه پردیس تئاتر تهران به آدرس اتوبان امام علی جنوبی، خروجی شهید محلاتی (به سمت شرق)، خیابان شهید شاه‌آبادی جنوبی، بعد از میدان مالک اشتر، خیابان شهید بقایی، جنب فرهنگسرای خاوران مراجعه کنند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران