در حال بارگذاری ...
در مراسم تولد هنرمندان بهمن‌ماه اعلام شد

همایش سراسری هنرمندان پیشکسوت در کیش برگزار می‌شود

مراسم تولد متولدین بهمن‌ماه با حضور علی مرادخانی، معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از هنرآنلاین مراسم جشن تولد هنرمندان متولد بهمن‌ماه روز دوشنبه 18 بهمن‌ماه با حضور علی مرادخانی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، عباس عظیمی مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت و جمعی از هنرمندان پیشکسوت در حوزه‌های مختلف هنری در مجتمع باغ زیبای وزارت ارشاد و اسلامی برگزار شد.
در ابتدای این مراسم علی مرادخانی معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن اظهار خرسندی برای حضور در این مراسم، گفت: خوشحالم از اینکه موسسه هنرمندان پیشکسوت به انسجام رسیده است.
رئیس هیئت‌امنای موسسه هنرمندان پیشکسوت با اعلام اینکه به‌زودی با حضور هنرمندان سفری را هم به جزیره کیش خواهیم داشت، افزود: این هنرمندان کسانی هستند که سال‌های عمر خود را برای تعالی فرهنگ و هنر صرف کرده‌اند و جزء افتخارات کشور هستند بنابراین اگر کاری هم برای شما انجام می‌دهیم از روی وظیفه است.
او همچنین ابراز امیدواری کرد؛ هنرمندانی که در نوبت ورود به انجمن هستند نیز به‌زودی به جمع دیگر اعضای هنرمند این موسسه ملحق شوند.
عباس عظیمی مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت در این مراسم اعلام کرد: پنجمین همایش سراسری هنرمندان پیشکسوت اسفندماه امسال با حضور بیش از یک‌صد هنرمند همراه خانواده‌شان در جزیره کیش برگزار می‌شود.
در ادامه مراسم از هنرمندانی همچون بهزاد فراهانی (بازیگر)، حسین پرستار (بازیگر)، لئون کهن (نقاش)، اکبر زنجان‌پور (بازیگر و کارگردان)، محمدحسین عطارچیان (خوشنویس)، ناصر آقایی (بازیگر)، سوسن اصلانی (نوازنده)، محمد سلحشور (خوشنویس)، رضا بنفشه‌خواه (بازیگر)، فاطمه سیدناصری (تذهیب کار)، قربانعلی اجلی (خوشنویس)، حسن ریاحی (آهنگساز)، نسرین ناصحی تهرانی (پیشکسوت موسیقی)، عباس مستوفی‌الممالکی (خوشنویس)، داریوش طلایی (نوازنده)، رضا بانگیز (پیشکسوت تجسمی)، بهمن عبدی (کاریکاتوریست)، محمد شیری (بازیگر) و سیداحمد قائم‌مقامی دبیرالملکی (مرمت‌کار آثار تاریخی) به مناسبت سالروز تولدشان تقدیر شد.


مراسم جشن تولد هنرمندان متولد بهمن‌ماه
بهزاد فراهانی که نخستین هنرمندی بود که در این مراسم از او تجلیل شد، طی سخنانی کوتاه، اظهار کرد: سالهاست بر این طبل کوبیده‌ام که ای کاش مسئولان ما از جنس خودمان باشند. شرایط ما در بخش نمایش در حال تغییر است و ما مدیرانی را داریم که جرأت می‌کنند در میان ما باشند و لبخند بزنند. احساس می‌کنم در دوره‌ای که او در وزارتخانه مسئول بود شرایط بهتر شده است، اما مدیران بهتر نشده‌اند.
او با تاکید بر اینکه هرگز مجیز کسی را نگفته‌ام و نمی‌گویم، ادامه داد: او به درد دل ما گوش می‌کند اما این کافی نیست و من آرزو می‌کنم در آینده نیز از مدیران متعهدی همچون آقای مرادخانی که از جنس هنر هستند و حضورشان برای ما مغتنم است داشته باشیم.
حسین پرستار نیز پس از دریافت هدایایش گفت:‌ کاش مدیران ما مثل آقای عظیمی و مرادخانی بودند. این را با قلبم می‌گویم. در روزهای سخت گذشته آن‌ها کنار ما بودند و به من روحیه می‌دادند. باید برای این‌گونه مدیران بزرگداشت گرفت تا به عنوان نمونه‌ای برای مدیران معرفی شوند.
در پایان این مراسم هنرمندان همگی شمع کیک تولدشان را فوت کردند و در کنار یکدیگر عکس یادگاری گرفتند.
لازم به ذکر است، پری امیرحمزه، جمال اجلالی، اسماعیل خلج، داوود فیاضی و شاپور ترابی گودرزی هنرمندان ویژه این مراسم بودند.
همچنین در این مراسم برای شادی روح شهیدان آتش‌نشان فاتحه ای قرائت و یادشان گرامی داشته شد.

 




نظرات کاربران