در حال بارگذاری ...
مهدی شفیعی مدیرکل هنرهای نمایشی در اختتامیه جشنواره لاله های سرخ:

اندیمشک این توان را دارد که از تئاتر مدرسه ای برای تعالی جامعه بیافریند

اختتامیه بیست و دومین جشنواره تئاتر لاله های سرخ اندیمشک روز پنجشنبه ۲۱ بهمن ماه در این شهر برگزار شد.

آیین اختتامیه بیست و دومین جشنواره تئاتر لاله های سرخ اندیمشک روز پنجشنبه 21 بهمن ماه در این شهر برگزار شد.حسنوند نماینده اندیمشک در مجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت :
تئاتر هویت آفرین است‌ در این جشنواره که به تعالی  هنر و هنرمند می اندشید به جستجوی تلاش هایی هستیم که اندیمشک را به عنوان الگویی که صبورانه و سربلند در هشت سال دفاع مقدس ایستگاه صلواتی جبهه ها بود معرفی کند.
توقع ما و هنرمندان این شهر از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت این رویداد اثربخش در تقویم ملی تئاتر است که در دیدار با وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز مطرح شد. حسنوند با تقدیر از رویکرد جدید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که در تحکیم ارتباط هنر و دین و چهره نمایی از هنر اصیل و فاخر تلاش اثرگذاری داشته است اظهار امیدواری کرد شاهد دورانی آرام و ثمربخش در حوزه ی فرهنگ و هنر شاهد باشیم‌.
مهدی شفیعی مدیرکل هنرهای نمایشی نیز در سخنان کوتاهی تصریح کرد:
اندیمشک این توان و سرمایه را دارد که از تئاتر مدرسه ای برای تعالی جامعه و ارزش های انسانی بیافریند. این فرصت را غنیمت بدانیم که مردم را به تماشای تئاتر عادت بدهیم تا در ترویج دانایی و فرهیختگی موثر باشیم.
در این آیین اختتامیه از برگزیدگان بخش صحنه ای که به صورت رقابتی برگزار شد ، با حضور   مهدی شفیعی مدیر کل هنرهای نمایشی ، ارمغان بهداروند مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ، محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، مسئولان فرهنگی و هنری خوزستان و اندیمشک و هنرمندان تئاتر شرکت کننده در بیست و دومین جشنواره لاله های سرخ تقدیر شد.




نظرات کاربران