در حال بارگذاری ...
با امکانات ویژه برای بانوان در اولین اجرا روی صحنه می رود

«خانه‌ای در انتهای خیابان بهار» به کارگردانی ندا هنگامی در سالن استاد سمندریان

نمایش «خانه‌ای در انتهای خیابان بهار» به کارگردانی ندا هنگامی، فردا یکشنبه نخستین اجرای خود را با دعوت از حضور ویژه بانوان و تخفیف خاص برای آنها آغاز می‌کند.

به گزاش ایران تئاتر نمایش «خانه‌ای در انتهای خیابان بهار» به دلیل هم‌زمانی اجرای نخست این نمایش با مسابقه فوتبال «دربی» به‌صورت ویژه میزبان بانوان که امکان حضور در استادیوم‌های ورزشی را ندارند، آغاز خواهد شد.
گفتنی است؛ این خبر، به معنای عدم حضور آقایان در این اجرا نیست. همچنین بانوان حاضر در نخستین اجرا از تخفیف 30 درصد برخوردار خواهند بود.
تازه‌ترین اثر ندا هنگامی‌که از فضایی کاملاً زنانه برخوردار است با حضور  بازیگران جوان سینما و تئاتر در سالن استاد سمندریان مجموعه ایرانشهر به صحنه می‌رود.
در این اثر نمایشی به ترتیب ایفای نقش، لیندا کیانی، نازنین بیاتی، مهسا ایرج پور، شیرین اسماعیلی و معصومه رحمانی به ایفای نقش می‌پردازند.
مرضیه ازگلی دراماتورژی این نمایش را انجام داده و هادی علی محمدی تهیه‌کننده و محمد قدس مدیر تولید «خانه‌ای در انتهای خیابان بهار«را بر عهده‌دارند.
نمایش «خانه‌ای در انتهای خیابان بهار» به نویسندگی محمد چرم‌شیر و کارگردانی ندا هنگامی 24 بهمن تا 24 اسفندماه ساعت 20 در سالن استاد سمندریان مجموعه ایرانشهر به صحنه خواهد رفت. گفتنی است؛ علاقه‌مندان به تماشای این اثر، می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی تیوال به آدرس www.tiwall.com نسبت به رزرو بلیت این نمایش اقدام کنند.

 




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با احسان ملکی، کارگردان «ما هم مردمی بودیم»

اجرایی سوررئال از متنی رئالیستی در فضایی هندسی
گفت‌وگو با احسان ملکی، کارگردان «ما هم مردمی بودیم»

اجرایی سوررئال از متنی رئالیستی در فضایی هندسی

احسان ملکی، کارگردان نمایش «ماهم مردمی بودیم» که پس از جشنواره تئاتر فجر در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه رفته است، می‌گوید دکور ما در فضایی هندسی شکل گرفته است و با توجه به اینکه طراح صحنه، دکور را هندسی دیده بود، من نیز به عنوان کارگردان در کنار متن رئالیستی و حتی ...

|

نگاهی به نمایش «یکی نبود، یکی بود» نوشته رها جهانشاهی و کار علی کوزه‌گر

همچون رقصی فاقد بدن
نگاهی به نمایش «یکی نبود، یکی بود» نوشته رها جهانشاهی و کار علی کوزه‌گر

همچون رقصی فاقد بدن

علیرضا نراقی: با تحولات تئاتر معاصر مفهوم میزانسن به‌مثابه امری بنیادین در هنر نمایش، دچار دگرگونی ماهوی شد. این بدان معنا نیست که میزانسن جایگاه و اهمیت خود را در ظهور یک اجرا از دست داد، بلکه تئاتر ...

|

گفت‌وگو با کارگردان و بازیگران نمایش کمدی «از نظر سیاسی بی‌ضرر»

رابطه بینامتنی با جنوب در نمایشی غیربندری/اجرا حمال متن نیست
گفت‌وگو با کارگردان و بازیگران نمایش کمدی «از نظر سیاسی بی‌ضرر»

رابطه بینامتنی با جنوب در نمایشی غیربندری/اجرا حمال متن نیست

در عرصه تئاتر، ‎ابراهیم پشت‌کوهی نامی شناخته‌شده و کنجکاوی‌برانگیز است؛ کارگردانی از دیار جنوب که علاوه بر هواداران نمایش‌های بومی و جنوبی، موفق شده با خلق سبک خاص خود در تئاتر خیل گسترده‌ای از تماشاگران پایتخت‌نشین را به نمایش‌های خود علاقه‌مند کند. او پس از ...

|

نظرات کاربران