در حال بارگذاری ...
در ماه‌های آخر سال 95

ایرانشهر با سه نمایش به استقبال بهار می‌رود

«کابوس حضرت اشرف»، «لیر شاه» و «خانه‌ی در انتهای خیابان بهار» سه نمایشی هستند که تا پایان سال در تماشاخانه ایران‌شهر به صحنه می‌روند.

به گزارش ایران تئاتر، نمایش «کابوس حضرت اشرف» به کارگردانی حسین پاکدل با بازی: حمیدرضا نعیمی، آرش فلاحت پیشه، بهنام شرفی، محمدصادق ملک، سوده شرحی، مهدی پاکدل، عاطفه رضوی، نیکی مظفری، صالح لواسانی، مجتبی بابایی فرد، امیر کاوه آهنین جان، کورش تهامی از ١٤ بهمن‌ماه اجراى خود را در ساعت ١٩:٣٠ در سالن دکتر ناظرزاده کرمانى آغاز کرده و آخرین نمایش این سالن در سال ٩٥ است.

 «لیر شاه» به کارگردانی محمد عاقبتی با بازی: حسن معجونی، لیلی رشیدی، کتایون طلایی، پانیز برزعلی، حسین حسینیان، برتیبا عاقبتی و «خانه‌ی در انتهای خیابان بهار» به کارگردانی ندا هنگامی و با بازی: لیندا کیانی، نازنین بیاتی، مهسا ایرج پور، شیرین اسماعیلی و معصومه رحمانی نمایش هایى هستند که طبق جدول برنامه‌ریزی‌شده از 24 بهمن‌ماه به ترتیب در ساعت‌های 18 و 20 تا روز دوشنبه 23 اسفندماه سال 95 در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایران‌شهر به صحنه می‌روند.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با احسان ملکی، کارگردان «ما هم مردمی بودیم»

اجرایی سوررئال از متنی رئالیستی در فضایی هندسی
گفت‌وگو با احسان ملکی، کارگردان «ما هم مردمی بودیم»

اجرایی سوررئال از متنی رئالیستی در فضایی هندسی

احسان ملکی، کارگردان نمایش «ماهم مردمی بودیم» که پس از جشنواره تئاتر فجر در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه رفته است، می‌گوید دکور ما در فضایی هندسی شکل گرفته است و با توجه به اینکه طراح صحنه، دکور را هندسی دیده بود، من نیز به عنوان کارگردان در کنار متن رئالیستی و حتی ...

|

با حضور رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری و هنرمندان

تماشاخانه‌ ایرانشهر صاحب پلاتو شد
با حضور رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری و هنرمندان

تماشاخانه‌ ایرانشهر صاحب پلاتو شد

تماشاخانه‌ ایرانشهر که دارای دو سالن استاد سمندریان و استاد ناظرزاده بود، صاحب یک پلاتو هم شد که برای تمرین گروه‌ها و همچنین اجراهای تجربی و مونولوگ، مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

|

نظرات کاربران