در حال بارگذاری ...
با پایان نمایش‌های پرمخاطب «ماتریوشکا» و «نامه‌های عاشقانه از خاورمیانه»

نمایش‌های جدید تماشاخانه پالیز معرفی شدند

پس از اتمام نمایش‌های پرمخاطب «ماتریوشکا» به کارگردانی پارسا پیروزفر و «نامه‌های عاشقانه از خاورمیانه» به کارگردانی کیومرث مرادی، تماشاخانه پالیز در نیمه دوم زمستان سال جاری میزبان نمایش‌های تازه‌ای خواهد بود.

به گزارش ایران تئاتر، نمایش «حرفه‌ای» به کارگردانی رضا کیانیان، «خدای کشتار» به کارگردانی علی سرابی، نمایش «آخرین نامه» به کارگردانی مهرداد کوروش نیا و نمایش «ریش فیدل، غبغب مرکل» به کارگردانی امیر علی نبویان عنوان نمایش‌های تازه ای است که تا پایان سال 95 در این تماشاخانه روی صحنه خواهد رفت.

نمایش «ریش فیدل، غبغب مرکل» به کارگردانی امیر علی نبویان از تاریخ 26 بهمن در تالار شماره 1 تماشاخانه پالیز در کنار نمایش «حرفه ای» روی صحنه می‌رود. مسعود کرامتی، هدایت هاشمی، فرزین محدث، سپند امیر سلیمانی و ... بازیگران اصلی آن هستند.

نمایش «حرفه‌ای» به کارگردانی رضا کیانیان از تاریخ 17 بهمن اجرای خود را در تماشاخانه پالیز آغاز کرده است و تا پایان اسفندماه روی صحنه خواهد بود.

همچنین از سوی دیگر دو نمایش پرمخاطب «خدای کشتار» و « آخرین نامه» در تالار شماره 2 این تماشاخانه روی صحنه خواهند رفت. نمایش «خدای کشتار» به کارگردانی علی سرابی پیش از این در تهران و ونکوور اجرا شده است از تاریخ 24 بهمن اجرای خود را آغاز کرد و در نخستین شب اجرا با استقبال ویژه‌ای مواجه شد. این اثر نمایشی هر روز ساعت 20 در تماشاخانه پالیز اجرا خواهد شد.

نمایش «آخرین نامه» به کارگردانی مهرداد کوروش نیا هم پیش از این در تئاتر شهر روی صحنه رفته است و برای چهارمین بار روی صحنه خواهد رفت. گفتنی است پیش فروش بلیت‌های اجرای دو نمایش «خدای کشتار» و «آخرین نامه» در هفته نخست به پایان رسیده است.

لازم به ذکر است تمامی آثار تا پایان اسفندماه سال جاری در این تماشاخانه روی صحنه خواهند رفت.

 

 

 

 




مطالب مرتبط

ارزیابی مهرداد کوروش‌نیا از آثار بخش تازه‌های تئاتر جشنواره فجر

بازی‌‌های شگفت‌انگیز در کنار متن‌های ضعیف
ارزیابی مهرداد کوروش‌نیا از آثار بخش تازه‌های تئاتر جشنواره فجر

بازی‌‌های شگفت‌انگیز در کنار متن‌های ضعیف

مهرداد کوروش‌‌نیا، عضو هیئت انتخاب بخش تازه‌های تئاتر ایران در چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی فجر، بازیگری را نقطه قوت آثار رسیده و پاشنه آشیل آن‌ها را ضعف متون معرفی کرد. او به همین دلیل، خواستار توجه کامل، درست و هنری به بحث نمایشنامه‌نویسی در کلیت تئاتر کشور شد.

|

نگاهی به نمایش «پدر» نوشته فلوریان زِلِر و کار آروند دشت‌آرای

سرما صحنه را در برمی‌گیرد
نگاهی به نمایش «پدر» نوشته فلوریان زِلِر و کار آروند دشت‌آرای

سرما صحنه را در برمی‌گیرد

علیرضا نراقی: هنگام خواندن نمایشنامه «پدر» نوشته فلوریان زِلِر که توسط ساناز فلاح‌فرد به فارسی ترجمه شده است، یکی از نقاط قوت متن که به‌سرعت خود را نمایان می‌کند، ایجاز زبان و فنی بودن ...

|

نظرات کاربران