در حال بارگذاری ...
علی‌رضا قنبری عضو هیئت‌رئیسه انجمن نمایش مازندران خبر داد:

نمایش «آقای مهربانی» در ساری اجرا می‌شود

نمایش «آقای مهربانی» با محوریت امام رضا (ع) نوشته دکتر حسن دولت‌آبادی به کارگردانی یوسف یونسی از ۲۴ بهمن تا سوم اسفند به روی صحنه است.

به گزارش ایران تئاتر علی‌رضا قنبری عضو هیئت‌رئیسه انجمن نمایش مازندران ضمن اعلام خبر فوق گفت: نمایش «آقای مهربانی» با محوریت امام رضا (ع) نوشته دکتر حسن دولت‌آبادی به کارگردانی یوسف یونسی از گروه تئاتر پژواک زیر نظر گروه ثبتی آکادمی از شهرستان ساری عصرها از ساعت ۱۸ در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به روی صحنه می‌رود و تا سوم اسفندماه ادامه دارد.
وی ادامه داد: نمایش «آقای مهربانی» ماجرای آهویی است که برای نجات خود به امام رضا (ع) پناه می‌برد و...
قنبری در خصوص دیگر فعالیت‌های انجمن نمایش این استان گفت: مازندران دارای ۳۳ گروه نمایش ثبت‌شده است که برای اولین بار با حمایت مدیران و فعالان هنری صاحب‌خانه انجمن در اداره کل فرهنگ و ارشاد شد.
وی افزود: تهیه بانک کتاب، تجهیز سالن نمایش و برنامه‌ریزی برای تئاتر استان از اهداف این انجمن است.
قنبری تصریح کرد: در حال حاضر گروه تئاتر مهر به سرپرستی مهیار هزار جریبی در حوزه دفاع مقدس در دوازدهمین جشنواره تئاتر بسیج کشوری با نمایش «سرخ او» در بندرعباس شرکت کرده است.
عضو هیئت‌رئیسه انجمن نمایش مازندران ضمن تقدیر از حمایت شهرداری ساری از تئاتر، خاطرنشان کرد: شهرداری ساری اخیراً قول داده تا دو استند ثابت شهری را برای استفاده تبلیغاتی خانه انجمن در اختیار این انجمن قرار دهد.

 




نظرات کاربران