در حال بارگذاری ...
یک حاشیه به یادماندنی از «حرفه ای» ها

بهمن فرمان آرا شمع کیک متولدان بهمن را فوت کرد

به منظور تکریم از اهالی هنر نمایش، تماشاخانه پالیز در اقدامی ارزشمند سالگرد تولد تعدادی از هنرمندان متولد بهمن را جشن گرفت.

در این مراسم که در حاشیه نمایش حرفه ای و با حضور چهره های سرشناسی از جمله احمد مسجد جامعی عضو شورای اسلامی شهر تهران، دکتر حسام الدین علامه مدیر کل فرهنگی وزارت بهداشت، فیض الله عرب سرخی، حسین پاکدل، لادن مستوفی، شیرین یزدان بخش، حمیدرضا نعیمی، آرش عباسی و... در 30 بهمن ماه  برگزار شد، رضا کیانیان در سخنانی کوتاهی گفت: امروز با همکاری تماشاخانه پالیز قرار است از تعدادی از متولدان بهمن ماه تجلیل شود.

وی افزود: در بررسی های ما تعداد زیادی از هنرمندان در بهمن ماه متولد شدند و تلاش کردیم از بین آنها تعدادی از پیشکسوتان و تعدادی از جوانان را برای تجلیل دعوت کنیم.

در ادامه از هنرمندانی چون بهمن فرمان آرا، اکبر زنجان پور، سیف اله صمدیان، مجید میر فخرایی، ساعد مشکی، رویا نونهالی، محمد ساربان، زهرا صبری، کورش نریمانی، آزاده انصاری، محمد حیدری، محمد صادق ملک به مناسبت سالروز تولدشان تجلیل شدند.

از نکات قابل توجه این مراسم نیز توجه به روزنامه نگاران و قدردانی از فهمیه پناه آذر به عنوان روزنامه نگار متولد بهمن ماه بود.

این مراسم با اهدای هدایایی از سوی شرکت شاتل(Shatel) و الارو (Ellaro) و فوت کردن شمع تولد از سوی بهمن فرمان آرا ادامه یافت.

در پایان مراسم هنرمندان پس از گرفتن عکس یادگاری، در برنامه ضیافتی که به این منظور برپا شده بود، شرکت کردند.

گفتنی است رضا بوران و مجید مظفری از جمله متولدان بهمن ماهی دعوت شده در این مراسم بودند که در جلسه حضور نداشتند.




مطالب مرتبط

نگاهی به نمایش «پدر» نوشته فلوریان زِلِر و کار آروند دشت‌آرای

سرما صحنه را در برمی‌گیرد
نگاهی به نمایش «پدر» نوشته فلوریان زِلِر و کار آروند دشت‌آرای

سرما صحنه را در برمی‌گیرد

علیرضا نراقی: هنگام خواندن نمایشنامه «پدر» نوشته فلوریان زِلِر که توسط ساناز فلاح‌فرد به فارسی ترجمه شده است، یکی از نقاط قوت متن که به‌سرعت خود را نمایان می‌کند، ایجاز زبان و فنی بودن ...

|

نظرات کاربران