در حال بارگذاری ...
دوم اسفندماه در تالار فردوسی؛

نمایش «آمپاس» ویژه آتش‌نشانان حادثه پلاسکو اجرا می‌شود

کارگردان نمایش «آمپاس» اجرای روز دوشنبه، دوم اسفندماه این اثر نمایشی را به آتش‌نشانان حادثه ساختمان پلاسکو و خانواده‌های‌شان اختصاص داد.

به گزارش روابط‌عمومی گروه، نمایش «آمپاس» به کارگردانی علی یداللهی و نویسندگی آبتین سرافراز، روز دوشنبه، دوم اسفندماه ویژه آتش‌نشانان حادثه ساختمان پلاسکو و خانواده‌های‌شان اجرا می‌شود.

این نمایش یک کمدی مردمی است که از ابتدای دی‌ماه اجرای خود را در تالار فردوسی آغاز کرده و تا پایان اسفندماه روی صحنه خواهد بود.

در خلاصه‌داستان نمایش آمده: باران مجبور است به دلایلی با پسرعمه‌اش شاهرخ ازدواج بکند. او برای فرار از این مخمصه، دست به دامان رحمت می‌شود تا نقش یک داماد قلابی و خارجی به نام رابرت را برای او بازی بکند اما ورود رحمت، مشکلات بزرگ‌تری برای باران رقم می‌زند.

مهدی صادقی، محمد جباری، سمیه ثقفی، آرزو کریمی‌زند، احسان هاشمی، مهسا گلزاری و علی واعظی‌پور در نمایش «آمپاس» ایفای نقش می‌کنند. همچنین رضا پسندیان و رامین صالح‌هرندی به عنوان تهیه‌کننده و مصطفی میری در مقام نوازنده و آهنگساز، علی یداللهی را همراهی می‌کنند.

علاقه‌مندان به تماشای این نمایش کمدی، می‌توانند هر روز از شنبه تا چهارشنبه ساعت 21 و پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها در دو سانس20:30 و 23 به سالن آمفی‌تئاتر فردوسی در خیابان کریم‌خان، خیابان استاد نجات‌اللهی(ویلا)، نبش خیابان ورشو، پارک ورشو مراجعه کرده یا برای کسب اطلاعات بیش‌تر و رزرو بلیت از شماره تماس 88854675 و سایت www.off360.ir استفاده بکنند.




مطالب مرتبط

تبریک مدیرعامل بنیاد رودکی به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی

هنرهای نمایشی روایتگر تاریخ هویت پرمهر ایرانیان است
تبریک مدیرعامل بنیاد رودکی به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی

هنرهای نمایشی روایتگر تاریخ هویت پرمهر ایرانیان است

محمد الله‌یاری فومنی، مدیرعامل بنیاد فرهنگی-هنری رودکی با تبریک روز ملی هنرهای نمایشی، هنرهای نمایشی را آیینه و تبلور ایران پرعزت و خانواده هنرمندان تئاتر را روایتگر تاریخ و هویت پر مهر و ایمان مستحکم مردمان این سرزمین اسلامی دانست.

|

نقد و نظری بر نمایش «شنگرف» به نویسندگی و کارگردانی علی یداللهی

خوانشی نو و شایسته از داستان سیاوش
نقد و نظری بر نمایش «شنگرف» به نویسندگی و کارگردانی علی یداللهی

خوانشی نو و شایسته از داستان سیاوش

احمدرضا حجارزاده: شاهنامه فردوسی یکی از غنی‌ترین منابع اقتباس داستان‌های ایرانی در قالب هنرهای نمایشی است اما سینما و تئاتر ایران از این مخزن بی‌پایان داستان‌های حماسی، اسطوره و پهلوانی، ...

|

نظرات کاربران