در حال بارگذاری ...
در چهاردهمین برنامه «دوشنبه‌های نقد تئاتر»

«بازگشت به خانه» نوشته هارولد پینتر نقد می‌شود

جلسه نقد و بررسی نمایش «بازگشت به خانه» نوشته هارولد پینتر و به کارگردانی مشترک رامین معصومیان و فرید قادر پناه روز دوشنبه مورخ ۲ اسفند‌ماه توسط کانون ملی منتقدان تئاتر ایران برگزار می‌شود.

به گزارش ایران تئاتر، این کانون با حمایت مرکز هنرهای نمایشی در راستای گسترش کمی و کیفی نقد حضوری تئاتر همچنین تلاش برای ارتقاء و پویایی بیشتر تئاتر کشور، در غالب برنامه‌ی «دوشنبه‌های نقد تئاتر» هر هفته با حضور منتقدان عضو این کانون و عوامل اجرایی نمایش‌ها، به‌نقد و بررسی یکی از نمایش‌های روی صحنه می‌پردازد.
چهاردهمین برنامه از دور جدید جلسات «دوشنبه‌های نقد تئاتر» در سال 95، به‌نقد و بررسی نمایش «بازگشت به خانه» نوشته هارولد پینتر با ترجمه فتاح محمدی و به کارگردانی مشترک رامین معصومیان و فرید قادرپناه اختصاص دارد. در این جلسه که پس از اجرای این نمایش در تماشاخانه ارغنون برگزار خواهد شد، سید جواد روشن به‌عنوان کارشناس و مدیر جلسات دوشنبه‌های نقد، به همراه سعید محبی و عرفان پهلوانی؛ منتقدان و کارشناسان تئاتر همچنین کارگردان و برخی از عوامل نمایش حضور خواهند داشت.
لازم به ذکر است ورود به این نشست‌ها برای تمامی علاقه‌مندان به فرهنگ و هنر تئاتر آزاد است. نمایش «بازگشت به خانه» با بازی (به ترتیب الفبا) جعفر برقى کیوان، امین جلالى، رامین جعفرى، مینا زرنانى، حمیدرضا کشوردوست، آزاده مشعشعى و کاوه مرحمتى، ساعت 21:15 در تماشاخانه ارغنون به روی صحنه خواهد بود.

 




نظرات کاربران