در حال بارگذاری ...
یک نمایش کمدی برای خوش‌بین‌ها

«فریدونِ فرمانیِ فراهانی» به خانه هنرمندان می‌آید

نمایش کمدی «فریدونِ فرمانیِ فراهانی» به نویسندگی و کارگردانی حمید پاک‌نیا در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان به روی صحنه می‌رود.

این نمایش از تاریخ 4 اسفند تا 23 اسفند 1395 هر شب ساعت 18:00 در سالن استاد انتظامی اجرا می‌شود. نویسنده و کارگردان این نمایش کمدی حمید پاک‌نیا است.
در این نمایش سینا کرمی، مهدی سفاری، سجاد باقری، آرین لطفعلیان و حمید پاک‌نیا به ایفای نقش می‌پردازند.
در خلاصه داستان این نمایش آمده: فریدون فرمانی فراهانی امروز تصمیم می‌گیرد تغییر کند. او می‌خواهد به زندگی خوش‌بین باشد و تغییری در زندگی‌اش ایجاد کند اما مشکلات و مصائب عجیبی جلوی پایش قرار می‌گیرد و از طرفی در این مسیر پرچالش همراهی عجیب پیدا می‌کند که...
سایر عوامل این نمایش عبارتند از: نوازنده: پویا نوروزی، طراح صحنه: حمید پاک‌نیا، طراح لباس: راضیه معادی، طراح نور: مصطفی اسفندیاری، طراح صدا و موسیقی: پویا نوروزی، طراح پوستر و بروشور: وحید میثاقی، اجرای دکور: صدف کابین، اجرای لباس: Body Spinner، دستیاران صحنه: رستگار محمدی و ریحانه برغانی، منشی صحنه: نگین نجفی، گروه کارگردانی: حسن بمبائی‌چی، آزاده مردانی، عکاسان: پیمان شجره، نهال آغاز، الهام خضری‌پور، بهناز بهرفر، ریحانه برغانی، ساخت تیزر موشن‌گرافیک: اشکان حاج‌محمدی و مدیریت تبلیغات و تبلیغات مجازی: ایماتئاتر.
نمایش کمدی «فریدونِ فرمانیِ فراهانی» تا 23 اسفند ماه در سالن استاد انتظامی اجرا می‌شود، برای تهیه بلیت می‌توانید به سایت تیوال مراجعه کنید.




مطالب مرتبط

مهدی ارجمند، کارگردان نمایش «کمی کمتر بدزدین»:

هیچ چیز به اندازه «خنده»، قدرت را هراسان نمی‌کند
مهدی ارجمند، کارگردان نمایش «کمی کمتر بدزدین»:

هیچ چیز به اندازه «خنده»، قدرت را هراسان نمی‌کند

مهدی ارجمند، کارگردان نمایش «کمی کمتر بدزدین» با بیان اینکه داریوفو براین باور است که هیچ‌چیز به اندازه خنده، قدرت را هراسان نمی‌کند، این اثر را نمایشی دانست که مخاطب را به فکر وامی‌دارد.

|

در ویژه‌برنامه «یلدای خُرَمروز» مطرح شد

یلدا می‌گوید امید در پس ناامیدی متولد می‌شود
در ویژه‌برنامه «یلدای خُرَمروز» مطرح شد

یلدا می‌گوید امید در پس ناامیدی متولد می‌شود

احمد محیط طباطبایی، رییس ایکوم در ویژه‌برنامه «یلدای خُرَمروز» که به مناسبت شب یلدا و آغاز فصل زمستان در خانه هنرمندان برگزار شد، گفت یلدا مطابق همه آن چیزی بوده که در فرهنگ ایران بوده است و آن این‌که تاریکی به‌روشنی رسیده؛ شب به‌روز ختم شده و امید در پس ناامیدی متولد ...

|

نظرات کاربران