در حال بارگذاری ...
اتفاقی نو در تئاتر دانشگاهی؛

واگذاری نحوه بازبینی آثار به دانشجویان

برای اولین‌بار و در بیستمین جشنواره تئاتر دانشگاهی نحوه بازبینی به انتخاب دانشجویان انجام می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی بیستمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران، اطلاعیه‌ای درباره انتخاب نحوه بازبینی توسط دانشجو صادر شد که پیرو این اطلاعیه برای نخستین‌بار در تمام  ادوار جشنواره،گروه‌ها می‌توانند نحوه بازبینی (حضوری یا غیرحضوری) را انتخاب نمایند.

اطلاعیه صادرشده به شرح زیر است:

بر اساس بند چهار (از بخش تئاتر صحنه) در فراخوان، دبیرخانه بیستمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران در راستای هرچه بهتر و با کیفیت‌ترشدن این دوره از جشنواره و جلب رضایت بیش‌تر  دانشجویان، بازبینی مرحله اول نمایش‌های راه‌یافته به بخش صحنه‌ای را بنا بر انتخاب کارگردانان به صورت حضوری و غیرحضوری(دیدن فیلم) برگزار می‌کند. لذا متقاضیان می‌بایست درخواست مکتوب خود را برای بازبینی حضوری یا فیلم اثر را تا تاریخ ۱۰ اسفند ماه ۹۵ تحویل دبیرخانه نمایند. بدیهی است به تقاضاها و درخواست‌ها پس از این تاریخ ترتیب اثر داده نخواهد شد و عدم پیگیری از نحوه بازبینی به منزله انصراف است.

لازم به ‌ذکر است دبیرخانه برای بازبینی حضوری هیچ امکاناتی از قبیل آکسسوار، دکور، نور، صوت و ... برای ارائه به گروه ها ندارد.

بازبینی‌های حضوری از تاریخ ۱۴ اسفندماه ۹۵ طبق جدول برنامه‌ریزی‌شده توسط دبیرخانه در محل اداره تئاتر برگزار خواهد شد. دانشجویان گرامی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیش‌تر با دبیرخانه جشنواره از طریق شماره ۶۶۱۷۶۵۲۸ تماس حاصل نمایند.

بیستمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی، از ۱۵ تا ۲۳ اردیبهشت ۹۶ به دبیری مهدی گمار برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران