در حال بارگذاری ...
از شنبه در تماشاخانه استاد مشایخی

نخستین دوره رپرتوار مونولوگ دانشجویی برگزار می‌شود

نخستین دوره رپرتوار مونولوگ دانشجویی از تاریخ ۷ الی ۱۳ اسفندماه ۱۳۹۵ در تماشاخانه استاد مشایخی برگزار خواهد شد. این رپرتوار دانشجویی با رویکرد ارزش دادن به جسارت دانشجویان درزمینه ارائه آثار نمایشی شکل‌گرفته است.

به گزارش ایران تئاتر، گروه شورای تئاتروگرافی از آذرماه سال 95 پس از طی مسیری اقدام به برگزاری رپرتوار مونولوگ دانشجویی در تماشاخانه مشایخی کرده است که دانشجویانی از تمامی دانشگاه‌های تئاتر تهران و یک گروه از دانشگاه شهرستان بروجرد در آن حضور دارند، در این دوره ده اثر نمایشی به صحنه خواهند رفت که از این میان نُه اجرا در بخش رقابتی قرار خواهند گرفت.
افتتاحیه رپرتوار مونولوگ دانشجویی در روز شنبه هفتم اسفندماه 1395 از ساعت 14 الی 16 برگزار خواهد شد. این رپرتوار در روز نخست با نمایش «صدای پا» اثر ساموئل بکت، ترجمه مراد فرهادپور و به کارگردانی شاهین چگینی و با حضور میهمانان و برخی از هنرمندان این عرصه افتتاح می‌شود.
گفتنی است در هیئت‌داوران این رپرتوار افرادی همچون ابوالفضل کاهانی، حسین میربابا و امیر اخوین حضور دارند و دبیر این رپرتوار بر عهده‌ی کیانوش اخباری است.
اجراهای این دوره از رپرتوار برای عموم آزاد است. اختتامیه رپرتوار مونولوگ دانشجویی جمعه، سیزده اسفندماه با معرفی برگزیدگان پایان می‌یابد.

 




نظرات کاربران