در حال بارگذاری ...
علی مراد خانی در پنجمین همایش سراسری هنرمندان پیشکسوت اعلام کرد:

26 میلیارد تومان به بودجه معاونت هنری اضافه شد

معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برای سال آینده با زحمات رئیس سازمان برنامه‌وبودجه، بودجه‌ای بااعتبار ۲۶ میلیارد تومان به مجموعه اضافه شد که این اتفاق بسیار ارزشمند و مهم است.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از ایرنا، علی مراد خانی روز پنجشنبه در پنجمین همایش سراسری هنرمندان پیشکسوت که در هتل مارینای جزیره کیش برگزار شد، افزود: زمانی که وارد حوزه معاونت هنری شدم بودجه حدود 14 میلیارد تومان بود، در نخستین برخورد با سخنگوی دولت یازدهم و بیان مسائل و مطالبات این حوزه، ایشان 46 میلیارد تومان به بودجه مجموعه اضافه کردند که رقم خوبی بود.
وی اظهار داشت: از زمانی که دولت تدبیر و امید در رأس کار قرار گرفت بیشترین کمک و کاری که برای بخش هنر باید انجام می‌شد توسط معاون رئیس‌جمهوری انجام گرفت که ما باید قدرشناس این خدمات و زحمات باشیم.
وی گفت: دکتر نوبخت بخشی از حوزه هنر است و ایشان به‌عنوان هیئت‌امنای بنیاد رودکی نیز فعالیت دارند که ما از خدمات و زحمات ایشان نهایت استفاده را می‌کنیم و این برای ما مایه افتخار است.
معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بابیان اینکه هنرمندان پیشکسوت عامل بسیاری از فعالیت‌های اساسی در حوزه هنر بوده‌اند، افزود: آنچه برای تاریخ کشور باقی می‌ماند حاصل کار هنرمندان است.
وی بابیان اینکه بسیاری از هنرمندان حاضر در این همایش عامل بسیاری از فعالیت‌های اساسی حوزه هنر بوده‌اند، افزود: در حوزه موسیقی، تئاتر، هنرهای تجسمی، خوشنویسی شاهد فعالیت هنرمندان هستیم و آنچه برای تاریخ کشور باقی می‌ماند حاصل کار و آثار این هنرمندان است.
معاون هنری وزارت ارشاد اظهار کرد: دکتر نوبخت و همکاران مجموعه نگاه مثبتی به حوزه فرهنگ و هنر دارند و ازاین‌رو موقعیت خوبی برای طرح مسائل ما فراهم‌شده است و به نفع حوزه پیشکسوتان گام‌های خوبی برداشته‌شده است.
مرادخانی با تقدیر از زحمات معاون رئیس‌جمهوری برای حضور در این همایش گفت: رئیس‌جمهوری وارد خوزستان شده‌اند و امیدواریم با حضور ایشان مسائل ایجادشده برطرف شود و به فرجام نیکی برسد.
وی ابراز امیدواری کرد که این محبت معاون رئیس‌جمهور به حوزه فرهنگ و هنر ادامه یابد و با کمک ایشان گرفتاری بی‌پولی و فقر مستمر در این حوزه را بتوانیم به سرانجام مناسبی برسانیم.
پنجمین همایش سراسری هنرمندان پیشکسوت پنجشنبه با حضور محمدباقر نوبخت معاون رئیس‌جمهور، رضا معصومی راد مدیرکل فرهنگی و ورزشی سازمان برنامه‌وبودجه، عباس عظیمی مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت و جمعی از اعضای هیئت‌مدیره، امین عارف نیا مشاور وزیر و مدیرکل دفتر حوزه وزارتی وزارت ارشاد، بیش از 120 هنرمند پیشکسوت و خانواده‌های آن‌ها در هتل مارینای جزیره کیش برگزار شد.
 




نظرات کاربران