در حال بارگذاری ...
با اعطای لوح تقدیر مجموعه تئاتر شهر به فرید سجادی حسینی

جشن اسکار در نمایش «ترن» برگزار شد

شب گذشته عوامل نمایش «ترن» به نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا آذرنگ برگزیده شدن فیلم «فروشنده» در مراسم اسکار را با حضور فرید سجادی حسینی به‌عنوان بازیگر مشترک هر دو اثر در کنار تماشاگران جشن گرفتند.

به گزارش ایران تئاتر حمیدرضا آذرنگ شب گذشته 9 اسفندماه، پس از پایان اجرای نمایش «ترن» گفت: «متأسفانه در سال‌هایی زندگی می‌کنیم که سوگ‌های متوالی و اتفاقات غیرمنتظره تلخ‌کام همه ما را ویران می‌کند نه‌فقط تلخ. متأسفانه عادت کرده‌ایم به بزرگ‌نمایی این اتفاقات و فراموش می‌کنیم افرادی هستند که حضورشان حال همه ما را خوب و مشعوفمان می‌کند».
پس‌ازاین صحبت‌ها صدای مراسم اسکار و لحظه خوانده شدن اسم اصغر فرهادی در سالن پخش شد که تماشاگران و حاضرین در سالن را به وجد آورد. عوامل نمایش با کیکی روی صحنه این اتفاق را به همراه نوید سجادی حسنی که بازیگر مشترک نمایش «ترن» و فیلم «فروشنده» بود جشن گرفتند. مراسم با اعطای لوح تقدیری از طرف مجموعه تئاتر شهر به فرید سجادی حسینی پایان یافت.
روابط عمومی گروه برای روشن شدن ذهن مخاطبان محترم توضیح داد: سال 91 نمایشنامه ترن نوشته جناب آذرنگ به کارگردانی آقای نیما دهقان به روی صحنه رفته بود، اما این «ترن» مطلقاً تولید تازه نمایشی محسوب می‌شود و به‌هیچ‌عنوان در زمره بازتولیدت قرار نمی‌گیرد چراکه صرفاً نمایشنامه این دو اثر یکی است. کارگردان، بازیگران (به‌جز چهار مورد مشترک)، طراحان و همه عوامل این دو نمایش متفاوت هستند و مخاطب با یک نمایش کاملاً جدید مواجه می‌شود. همچنین در نمایش قبل بخش‌هایی از نمایشنامه حذف‌شده بود که این بار به‌طور کامل اجرا خواهد شد که این مورد علت اصلی این اجرا است.
بازیگران این نمایش امیر جعفری، مهراوه شریفی‌نیا، نسیم ادبی، بهرنگ علوی، سید علی صالحی، حسین سلیمانی، مجید رحمتی، وحید آقاپور، علی عامل هاشمی، سیاوش جامع، آذین نظری، باران شادی پور، ستایش محمودی، بهروز سرو علیشاهی، عباس امیری، سجاد محمدی، فرزین طاهری، فرزاد صبوری، محمد فرجی، پیام میر مصطفی، عماد قلی پور هستند. با حضور:  فریده سپاه منصور، خسرو احمدی، فرید سجادی حسینی و نادر برهانی مرند.
در خلاصه داستان این نمایش اجتماعی آمده است: «آیا این زمین است که آدم را فراموشکار می‌کند یا این آدم‌ها هستند که با گذر زمان همه‌چیز روی زمین را به فراموشی می‌سپارند؟»
فرشاد فزونی آهنگسازی نمایش را به عهده دارد و هر شب به‌صورت زنده با گروه همکاری می‌کند. فزونی در اختتامیه سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر جایزه بهترین آهنگسازی بخش بین‌الملل جشنواره را از آن خود کرد.
ساناز بیان (مشاور کارگردان)، رضا مهدی زاده (طراح صحنه)، افسانه صرفه‌جو (طراح لباس)، آیدین الفت (مشاور و مهندسی صدا)، وحید لک (مجری طرح و مدیر تولید)، مونا جعفری (طراح گریم)، یحیی پاکدل (طراح پوستر و بروشور) و سیامک زمردی مطلق (عکاس)، آوا فیاض (مشاور تبلیغات و روابط عمومی)، ایلیا شمس (تبلیغات مجازی)، پیام نیکخواه (عکاس پشت‌صحنه) دیگر عوامل این نمایش هستند.

 




نظرات کاربران