در حال بارگذاری ...
به مناسبت کسب جایزه اسکار برای فیلم «فروشنده»

تبریک شادباش اهالی خانه تئاتر به اصغر فرهادی

مدیریت خانه تئاتر و انجمن‌های مختلف آن با ارسال پیامی دریافت دومین جایزه اسکار را به اصغر فرهادی و ایرانیان سراسر جهان تبریک گفتند.

به گزارش ایران تئاتر، در این پیام چنین آمده:
خانه تئاتر پیروزی غرورآفرین اصغر فرهادی و کسب دومین جایزه اسکار را به ایرانیان سراسر گیتی که به ایرانی بودن خود افتخار می‌کنند، تبریک و تهنیت عرض می‌نماید.
در ادامه متن تبریک کانون کارگردانان، انجمن منتقدان و کانون نمایشنامه نویسان ارسال‌شده است.

 

 تبریک کانون کارگردانان خانه تئاتر
زبان هنر پرمایه‌تر از هر زبان دیگری خصوصاً زبان سیاست است.
جناب آقای اصغر فرهادی
کانون کارگردانان خانه تئاتر، این موفقیت بزرگ را به شما، خانواده  بزرگ سینما، جامعه  هنری و ملت ایران تبریک می‌گوید. شما به شایستگی نشان دادید زبان هنر پرمایه‌تر، ارزشمندتر و کاراتر از هر زبان دیگری خصوصاً زبان سیاست و سیاست پیشگان قادر است به منزلت انسان ارج بگذارد و پیام مهربانی باشد برای انسانیت و دوستی!
هیئت‌مدیره کانون کارگردانان خانه تئاتر

 

پیام تبریک انجمن منتقدان خانه تئاتر
اصغر فرهادی با کسب جایزه اسکار باعث تقویت غرور ملی شد.
در سالی که جامعه هنری ایران با از کف دادن چهره‌ها و سرمایه‌های انسانی ارزشمندی چون: عباس کیارستمی، داود رشیدی، جعفر والی، رکن‌الدین خسروی و... عزادار و به سوگ نشسته بود، با توفیق دیگربار فرزند خلف خود که برآمده از نهاد هنرهای نمایشی است، در آستانه بهار، دلشاد و مسرور شد.
اصغر فرهادی با دریافت جایزه جهانی آکادمی علوم و هنرهای سینما (اسکار) برای فیلم فروشنده، افتخار و عزت را نه‌فقط نصیب خود و خانواده محترم هنر کرد که باعث تقویت غرور ملی، شعف زائدالوصف و همبستگی هرچه بیشتر در میان آحاد مردم ایران شد.
انجمن منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران خانه تئاتر ضمن تبریک به اصغر فرهادی و همکاران محترمش در فیلم یادشده، از مدیران فرهنگی انتظار دارد که بیش‌ازپیش، با ایجاد بستری مناسب، به‌دوراز هرگونه قیدوبندهای نامعقول و بهانه‌تراشی‌های مبتنی بر سلیقه‌های فردی، شرایط خلق آثار بکر و تحسین‌برانگیز را برای فعالان گونه‌های مختلف هنری فراهم آورند.

 

پیام تبریک کانون نمایشنامه نویسان خانه تئاتر
هنرمند گرامی

جناب آقای اصغر فرهادی

«دریافت جایزه  اسکار برای فیلم فروشنده را به جناب‌عالی و همکارانتان تهنیت می‌گوییم و موفقیت روزافزون شما و سربلندی سینمای ایران را آرزومندیم.»

کانون نمایش‌نامه نویسان خانه  تئاتر ایران




مطالب مرتبط

در ویژه‌برنامه «یلدای خُرَمروز» مطرح شد

یلدا می‌گوید امید در پس ناامیدی متولد می‌شود
در ویژه‌برنامه «یلدای خُرَمروز» مطرح شد

یلدا می‌گوید امید در پس ناامیدی متولد می‌شود

احمد محیط طباطبایی، رییس ایکوم در ویژه‌برنامه «یلدای خُرَمروز» که به مناسبت شب یلدا و آغاز فصل زمستان در خانه هنرمندان برگزار شد، گفت یلدا مطابق همه آن چیزی بوده که در فرهنگ ایران بوده است و آن این‌که تاریکی به‌روشنی رسیده؛ شب به‌روز ختم شده و امید در پس ناامیدی متولد ...

|

انجمن مدرسان خانه تئاتر برگزار می‌کند

نشست تخصصی با موضوع «روابط عمومی، رسانه و تبلیغات؛ انتقال و گسترش آگاهی»
انجمن مدرسان خانه تئاتر برگزار می‌کند

نشست تخصصی با موضوع «روابط عمومی، رسانه و تبلیغات؛ انتقال و گسترش آگاهی»

انجمن مدرسان خانه تئاتر با همکاری مرکز آموزش، پنجمین و آخرین نشست از سلسله نشست‌های تخصصی اکوسیستم تئاتر را با موضوع «روابط عمومی، رسانه و تبلیغات؛ انتقال و گسترش آگاهی» برگزار می‌کند.

|

با حضور جمعی از هنرمندان و دانشجویان زنده‌یاد صادق صفایی

کتابخانه هنرمند فقید، در سالروز تولدش به خانه تئاتر اهدا شد
با حضور جمعی از هنرمندان و دانشجویان زنده‌یاد صادق صفایی

کتابخانه هنرمند فقید، در سالروز تولدش به خانه تئاتر اهدا شد

بیش از دو سال از درگذشت صادق صفایی، هنرمند تئاتر و سینما و مدرس دانشگاه می‌گذرد و روز گذشته، هم‌زمان با سالروز تولد او، کتابخانه شخصی‌اش به خانه تئاتر اهدا شد.

|

نظرات کاربران