در حال بارگذاری ...
بانتشار اسامی بیش از 7000 هنرمند تئاتر کشور 

سالنامه  ۱۳۹۶ تئاتر ایران منتشر شد

در آستانه سال نو سالنامه تئاتر ایران با به روزرسانی منابع ، مستندات تئاتر و اسامی بیش از  ۷۰۰۰ هنرمند فعال سراسر کشورمنتشر شد.

به گزارش ایران تئاتر انجمن هنرهای نمایشی ایران با اعلام این خبر، افزودن بخش معرفی 580 گروه نمایشی ثبت شده تئاتر ایران به همراه مشخصات ۴۰۰۰ نفر از اعضای گروه های مذکور را به ویژگی چهارمین سالنامه تئاتر ایران دانست. 
به گفته ی انجمن هنرهای نمایشی ایران، این سالنامه به عنوان مرجعی متقن، با ارائه  اطلاعات تخصصی تئاتر به عنوان مستندی در دسترس، ادای احترامی به اصحاب تئاتر و اتفاقات تاثیرگذار تئاتری می باشد. 
این سالنامه هنری به کوشش علی اکبر عبدالعلی زاده و همکاری اداره کل هنرهای نمایشی و در شکل و شمایلی متفاوت تهیه و منتشر شده است.
سالنامه تئاترایران آثار و احوال تئاتر یک سال تئاتر را  با انتشار عکس های برگزیده رویدادهای ملی و بین المللی تئاتر ایران به تصویر کشیده است. گاه نامه تئاتر، تاریخ اجمالی تئاتر جهان. زادروز هنرمندان تئاتر، سالروز درگذشت هنرمندان فقید، کتاب نگاری تئاتر ایران، فهرست آثار اجرای شده سال ۱۳۹۵، فهرست تماشاخانه ‌های خصوصی، معرفی سالن‌های تئاتر سراسر کشور، آدرس و شماره تلفن آموزشگاه‌های فعال تئاتر، فهرست کتاب‌های انتشارات نمایش، فهرست شماره‌های مجله نمایش را می توان به عنوان بخش های متنوع و کاربردی این سالنامه نام برد.
در شناسنامه این سالنامه با معرفی رایانامه ای از پژوهشگران، سرپرستان گروه های نمایشی، مراکز و اماکن تئاتری و مخاطبان حرفه ای تئاتر درخواست شده است نظرات، اصلاحات و اطلاعات تکمیلی خود را جهت درج در سالنامه ی آتی ارسال نمایند. 
گفتنی است به منظور بهره مندی علاقمندان ومخاطبان این سالنامه در  تماشاخانه های تهران و شهرستان ها با قیمت 20 هزار تومان عرضه خواهد شد .




نظرات کاربران