در حال بارگذاری ...
از روز شنبه با 51 اثر در بخش‌های مختلف

هفدهمین جشنواره تئاتر تجربه اجراهای خود را شروع می‌کند

مجموعاً ۵۱ اثر از دانشگاه‌های سوره تهران، هنر تهران، پردیس هنرهای زیبا، هنر و معماری تهران، علمی و کاربردی، هنر دامغان و علوم پزشکی اصفهان در سالن‌های دانشگاه تهران و مرکز تئاتر مولوی اجرا خواهند شد.

به گزارش ایران تئاتر این دوره از جشنواره با توجه به آثار بازبینی‌شده شاهد رشد کمی و کیفی نمایش‌های حاضر در جدول نهایی و دانشگاه‌های شرکت‌کننده است.
مجموعاً 51 اثر از دانشگاه‌های سوره تهران، هنر تهران، پردیس هنرهای زیبا، هنر و معماری تهران، علمی و کاربردی، هنر دامغان و علوم پزشکی اصفهان در سالن‌های دانشگاه تهران و مرکز تئاتر مولوی اجرا خواهند شد، از این میان 11 نمایش در بخش رقابتی صحنه‌ای، 10 نمایش در بخش رقابتی کوتاه و خلاق، 5 نمایش در بخش پایان‌نامه‌های برگزیده، 4 اثر در بخش مدرسان، 6 نمایش در بخش غیررقابتی، 7 اثر در بخش تجربه اجرا در مکان‌های نامتعارف و 8 اثر در بخش نمایش‌نامه خوانی حضور خواهند داشت.
هفدهین جشنواره تئاتر تجربه به همت دانشکده هنرهای نمایشی پردیس هنرهای زیبا دانشگاه تهران و مرکز تئاتر تجربی و با همکاری انجمن علمی نمایش پردیس هنرهای زیبا و کانون تئاتر دانشگاه تهران از تاریخ 14 تا 21 اسفندماه 1395 و با دبیری آقای حسین عبدالهی برگزار خواهد شد.

 




نظرات کاربران