در حال بارگذاری ...
به دلیل استقبال تماشاگران

«من» همچنان در پردیس تئاتر تهران می‌ماند

به دلیل استقبال مخاطبان تئاتر نمایش «من...» با طراحی و کارگردانی فرهاد تجویدی بار دیگر اجرای خود را از امروز- جمعه ۱۳ اسفندماه- در سالن اصلی پردیس تئاتر تهران آغاز خواهد کرد.

به گزارش ایران تئاتر، دور جدید اجرای نمایش «من...» با طراحی و کارگردانی فرهاد تجویدی و نقش‌آفرینی بیش از 80  بازیگر، به دلیل استقبال مخاطبان تئاتر در سالن اصلی این مجموعه روی صحنه رفت.
نمایش «من...» که هم‌زمان با افتتاح پردیس تئاتر تهران اجرای خود را در این مجموعه آغاز کرد، روایت نمایشی از زندگی مردمان شهر و رفتار اجتماعی آن‌ها در برابر یکدیگر است که تضاد رفتاری اشخاص جامعه در چند تابلو نمایشی را نشان می‌دهد. شیوه اجرایی این نمایش تلفیقی و مدرن که مبتنی بر بدن و حرکت گروهی است با تصویرسازی هیجانی یک نوع وضعیت مطلوب انسانی را تجسم می‌کند.
«من...» به‌عنوان اثر برگزیده دومین جشنواره تئاتر شهر و سی و سومین جشنواره تئاتر فجر اجرای خود را هم‌زمان با افتتاح  پردیس تئاتر تهران در سالن اصلی این مجموعه آغاز کرد که با اتمام اجرای نمایش «سوگ یاس» از امروز بار دیگر میزبان دوستداران تئاتر خواهد بود.
نمایش «من...» که نخستین اجرای آن در سالن اصلی پردیس تئاتر تهران به شهدای آتش‌نشان تقدیم شد، هرروز به‌جز شنبه‌ها در ساعت 19 به صحنه می‌رود.
علاقه‌مندان به تماشای این نمایش می‌توانند جهت رزرو و خرید بلیت به سایت تیوال و یا به‌صورت حضوری به گیشه پردیس تئاتر تهران به آدرس اتوبان امام علی جنوبی، خروجی شهید محلاتی (به سمت شرق)، خیابان شهید شاه‌آبادی جنوبی، بعد از میدان مالک اشتر، خیابان شهید بقایی، جنب فرهنگسرای خاوران مراجعه کنند.
 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران