در حال بارگذاری ...
در دومین روز از برگزاری به صحنه می‌رود

۷ نمایش با ۱۴ اجرا در هفدهمین جشنواره تئاتر تجربه

دومین روز هفدهمین جشنواره تئاتر تجربه با ۷ نمایش در بخش‌های مختلف به کار خود ادامه می‌دهد.

به گزارش ایران تئاتر روز دوم برگزاری جشنواره در بخش‌های صحنه‌ای، تجربه‌های کوتاه و خلاق، تجربه اجرا در مکان‌های نامتعارف و نمایشنامه خوانی برگزار می‌شود.
در بخش‌های صحنه‌ای، نمایش‌های «بوفالو» به کارگردانی اردوان انتظاری در سالن کوچک مولوی و نمایش «یک عدد» به کارگردانی سها آردم در سالن اصلی مجموعه مولوی به اجرا خواهند رفت، لازم به ذکر است که نمایش «یک عدد» از پایان‌نامه‌های برگزیده است.
در بخش تجربه‌های کوتاه و خلاق، نمایش‌های «تئاتر» به کارگردانی شایان حبیبی و نمایش «حماسه حضور» به کارگردانی علیرضا کیانی هر دو در سالن استاد سمندریان دانشکده هنرهای زیبا و نمایش «عروسک‌های کوکی» به کارگردانی شهرزاد نظرپور در سالن استاد صمیمی مفخم میزبان تماشاگران خواهند بود.
در بخش تجربه اجرا در مکان‌های نامتعارف نمایش «نکته‌دان عشق» به کارگردانی امیرحسین گلکار در محوطه زمین فوتبال پردیس مرکزی دانشگاه تهران به اجرا درخواهد آمد.
در بخش نمایشنامه خوانی نیز فعالیت خود را با آثار شاه میرزا به نویسندگی و کارگردانی افشین اکبری، «برای خواهر کوچکم» به نویسندگی و کارگردانی جواد اسفندیاری آغاز می‌کند، اجراهای این بخش در سالن استاد ناظرزاده کرمانی دانشکده هنرهای زیبا پذیرای مخاطبین خود خواهند بود.

 




نظرات کاربران