در حال بارگذاری ...
هم‌زمان با آغاز سمینار بین‌المللی در تئاتر شهر

کتاب «سمینار تئاتر و ظرفیت‌های بخش غیردولتی» منتشر شد

هم‌زمان با آغاز «سمینار بین‌المللی تئاتر و ظرفیت‌های بخش غیردولتی» در سالن مشاهیر تئاتر شهر کتاب این سمینار منتشر و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت

به گزارش ایران تئاتر کتاب راهنمای «سمینار بین‌المللی تئاتر و ظرفیت‌های بخش غیردولتی» که به دو زبان فارسی و انگلیسی منتشرشده حاوی پیام‌هایی از علی مرادخانی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهدی شفیعی مدیرکل هنرهای نمایشی و مهرداد رایانی مخصوص، دبیر سمینار است.
معرفی خلاصه بیوگرافی هیئت‌علمی سمینار شامل حسین سلیمی، حمیدرضا ششجوانی، محمدباقر قهرمانی، علی منتظری و فرهاد مهندس پور از دیگر بخش‌های این کتاب است.
بخش بعدی کتاب حاوی بیوگرافی و چکیده مقالات ایرانی و خارجی حاضرین این سمینار است که به ترتیب حضورشان در روزهای سمینار مرتب‌شده است.
بخش چهارم کتاب به معرفی عناوین میزگردها و افراد حاضر در آن پرداخته است. در این میزگردها که با هشت عنوان مختلف برگزار می‌شود درمجموع نام 25 هنرمند، صاحب‌نظر و مدیر ارشد تئاتر به چشم می‌خورد.
پایان‌بخش کتاب نیز به برنامه سه روز برگزاری سمینار و معرفی ستاد برگزاری آن اختصاص داده‌شده است.
کتاب «سمینار بین‌المللی تئاتر و ظرفیت‌های بخش غیردولتی» با دو زبان انگلیسی و فارسی به مدیرمسئولی مهرداد رایانی مخصوص و سردبیری سعید هاشم‌پور منتشرشده است.
دیگر عوامل این کتاب عبارت‌اند از: مدیرهنری و گرافیست: مسعود نوروزی، مترجم: مهدی عرب، با همکاری سحر ابراهیم مهر، تحریریه: پریسا بهپور، سحر ابراهیم‌مهر، مهناز عبدبهزاد، ساقی عطایی، عکس: ضیا صفویان و با تشکر و همکاری: مهدی حاجیان، ملوک کامور، علی اشرف نیا، موسی رمضانی
ایران تئاتر برای دسترسی آسان علاقه‌مندان به دریافت این کتاب راهنما می‌توانند فایل PDF کتاب را از روی ستون سمت چپ درگاه ایران تئاتر دریافت نمایند. همچنین انتهای این پیام در قسمت فایل‌های ضمیمه نیز قابل‌دسترس است.

 

 




نظرات کاربران