در حال بارگذاری ...
رضا یزدانی پس از تماشای «نام تمام مادران...» از بازی در نمایش آینده محمد رحمانیان خبر داد

نام رحمانیان که می آید خیالتان راحت است

رضا یزدانی گفت: «همیشه اجراها و نوشته های آقای رحمانیان زیبا و خوب است و این اثر نیز از این قائده مستثنا نبوده است. من واقعا از دیدن آن لذت بردم.»

به گزارش دریافتی ایران تئاتر، او پس از تماشای «نام تمام مادران...» در مورد این نمایش گفت: «همیشه اجراها و نوشته های آقای رحمانیان زیبا و خوب است و این اثر نیز از این قائده مستثنا نبوده است. من واقعا از دیدن آن لذت بردم. فضای کار، بازی ها و به خصوص متن او بسیار تاثیرگذار و خوب بود. من همیشه فضای نوشتاری محمد رحمانیان را دوستش داشتم. مثل همیشه دیدن نمایشش بسیار به من چسبید! همچنین، فضای تماشاخانه را بسیار دوست داشتم، انرژی مثبت و فضای بسیار دوستانه ای دارد. من تا به حال اینجا نیامده بودم و بسیار با فضا ارتباط خوبی بر قرار نمودم.»

او در مورد همکاری پیشینش با رحمانیان نیز ادامه داد: «من پیش از این دو همکاری با آقای رحمانیان داشته ام. این تجربه، بسیار خوب و لذت بخش است. آقای رحمانیان، در دنیای تئاتر، کارگردان مورد علاقه من هستند. وقتی او از من بخواهد تا در کنارش باشم، سعی می کنم هر طور شده، با اینکه سخت است، وقتم را خالی کنم و کنارش باشم. این طور بگویم که وقتی اسم او می آید خیالتان از همه چیز راحت است.»

یزدانی در رابطه با شروع کار حرفه ایش اعلام کرد: «من تقریبا تمام دوستانم از عوامل تئاتری هستند، بنابراین معمولا برای دیدن آثار دعوت می شوم و سعی می کنم تقریبا تمام اجرا ها را تماشا کنم.» او افزود: «اصلا شروع کار حرفه ای من با کار تئاتر بوده است. من در سال 76 و 77 کارم را با دو تئاتر شروع کردم و بعد، اولین آلبومم منتشر شد؛ پس از آن نیز نمایشی با آروند دشت آرای کار کردم با نام «کمی بالاتر» که عواملی سینمایی شامل: حبیب رضایی، هانیه توسلی و طناز طباطبایی داشت؛ پس از آن نیز تجربه دیگر در تئاتر داشتم و بعد از آن دو تجربه با آقای رحمانیان برایم به وجود آمد.»

خواننده مطرح موسیقی ایران، از کار آینده اش خبر داد و گفت: «من در فضای بازیگری تئاتر، در نقش های اصلی کار نکرده بودم تا چند ماه پیش که نمایش «عاشقیت» به نویسندگی و کارگردانی آقای رحمانیان را کار کردم که کاری موزیکال است و چهار نقش اصلی دارد و من یکی از آن نقش ها را بازی می کنم. اما متاسفانه به مشکل سالن برخوردیم و در حال حاضر منتظر سالن هستیم تا تمرین ها را دوباره شروع کنیم.»

یزدانی در مورد اهمیت موسیقی نمایش گفت: «ساخت موسیقی برای یک نمایش بسیار مهم است اما در برخی مواقع بخاطر کمبود بودجه یا کم اهمیتی کارگردان ها به این مسئله، این امر محقق نمی شود. همچنین حضور آهنگساز نیز در تمرین های یک نمایش نیز بسیار حائز اهمیت است.»

نمایش «نام تمام مادران...» به قلم و کارگردانی محمد رحمانیان هر شب در دو سانس 18:30 و 20:30 در تماشاخانه «پایتخت» مجموعه کنش معاصر به روی صحنه می رود. علاقه مندان برای تهیه بلیت می توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه نمایند.




مطالب مرتبط

جمعه ۲۹ دی‌ در تالار ناصری خانه هنرمندان

آیین پایانی دهمین دوره انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران برگزار می‌شود
جمعه ۲۹ دی‌ در تالار ناصری خانه هنرمندان

آیین پایانی دهمین دوره انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران برگزار می‌شود

طی نشستی که امروز، (سه‌شنبه ۲۶ دی) در خانه تئاتر برگزار شد، محمد رحمانیان، دبیر دهمین دوره انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران با همراهی بهزاد صدیقی، دبیر اجرایی این جایزه، پوستر این رویداد هنری را رونمایی کردند و به ارائه توضیحاتی درباره روند برگزاری این دوره از جایزه ...

|

تاریخ برگزاری آیین پایانی انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران اعلام شد

تاریخ برگزاری آیین پایانی انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران اعلام شد

آیین پایانی دهمین دوره‌ انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران که پیش از این قرار بود روز پنجم دی، هم‌زمان با زادروز بهرام بیضایی و جاودانگی اکبر رادی برگزار شود، به دلیل پاره‌ای از مشکلات، به روز 30 دی موکول شد.

|

تهیه‌کننده نمایش «رستاخیز عشق» مطرح کرد

جلیل اکبری‌صحت: تئاتر بستر مشخصی برای تبلیغات ندارد
تهیه‌کننده نمایش «رستاخیز عشق» مطرح کرد

جلیل اکبری‌صحت: تئاتر بستر مشخصی برای تبلیغات ندارد

جلیل اکبری‌صحت با اشاره به اینکه نمایش «رستاخیز عشق» به زندگی مولانا می‌پردازد، تأکید کرد «رستاخیز عشق» در 14 پرده، مقاطع مهم زندگی مولانا را دنبال می‌کند. او همچنین درباره نقش تبلیغات در دیدن شدن آثار نمایشی گفت ما در تئاتر با بستر مشخص و تعیین‌شده‌ای برای تبلیغات مواجه ...

|

نظرات کاربران