در حال بارگذاری ...
با حضور آرش دادگر کارگردان و بازیگر شناخته شده تئاتر

کارگاه بازیگری «موقعیت»  در حوزه هنری قم برگزار می شود

حوزه هنری استان قم که پیش از این نیز کارگاه‌های متعدد بازیگری را با حضور سیروس همتی، حامد نصر آبادیان، کورش زارعی و...برگزار کرده بود کارگاه بازیگری «موقعیت» را با حضور آرش دادگر کارگردان و بازیگر شناخته شده‌ تئاتر ایران برگزار می‌کند.

به گزارش دریافتی ایران تئاتر، کارگاه بازیگری «موقعیت»  با حضور آرش دادگر کارگردان و بازیگر شناخته شده تئاتر ایران برگزار می‌شود. در این کارگاه که عصر شنبه 21 اسفند ماه 1395 در سالن سوره حوزه هنری برگزار می‌شود، هنرجویان دوره پیشرفته بازیگری تئاتر حوزه هنری قم با مبحث موقعیت در بازیگری تئاتر آشنا خواهند شد. آرش دادگر مدرس این دوره فارغ التحصیل کارشناسی ارشد کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس است. او در مقام کارگردان تاکنون نمایش‌های متعددی چون «آژاکس»، «مکبث»، «کالون» و «قیام کاتسیلمون»، «صبحانه برای ایکاروس»، «شاه لیر» و «بازگشت افتخارآمیز مردان جنگ» را به صحنه برده‌است و علاوه بر کارگردانی و بازیگری، مدرس تئاتر در دانشکده‌ی هنر و معماری نیز است.
حوزه هنری استان قم پیش از این نیز کارگاه‌های متعدد بازیگری را با حضور سیروس همتی، حامد نصر آبادیان، کورش زارعی، سید حسین فدایی حسین و سید جواد طاهری در سال 1395 برگزار کرده‌است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران