در حال بارگذاری ...
9 اثر نمایشی فروردین‌ماه سال آینده در تئاتر شهر روی صحنه می‌روند

مجموعه تئاتر شهر از ششم فروردین میزبان تماشاگران خواهد بود

روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر اسامی ۹ نمایش در تالارهای مختلف این مجموعه طی ماه‌های فروردین و اردیبهشت سال ۹۶ را اعلام کرد.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، اسامی نهایی 9 اثر نمایشی تالارهای مختلف مجموعه تئاتر شهر طی ماه‌های فروردین و اردیبهشت سال 96 معرفی شد. این در حالی است که این مجموعه از روز ششم فروردین‌ماه میزبان دوستداران تئاتر خواهد بود. ضمن اینکه در روزهای ششم و هفتم فروردین‌ماه مصادف با روز جهانی تئاتر هم برنامه‌های ویژه‌ای در محوطه مجموعه تئاتر شهر با حضور گروه‌ها و هنرمندان مختلف عرصه تئاتر برگزار می‌شود.
طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌گرفته از فروردین‌ماه سال 96 نمایش‌های ذیل به‌تناوب تاریخ‌هایی که متعاقباً اعلام می‌شود،  روی صحنه می‌روند.
«هملت» به کارگردانی آرش دادگر در تالار اصلی ،
«بوف کور» به کارگردانی  ناصر حسینی مهر در تالار چهارسو
«مرگ آسید کاظم» به کارگردانی محمد محقق منتظری در تالار سایه
«شلتر» به کارگردانی امین میری در تالار قشقایی
«برلین» به کارگردانی آریان رضایی  در پلاتو اجرا
«وارونه» به کارگردانی همایون حجازی در تالار سایه
«بی پدر» به کارگردانی سید محمد مساوات در تالار قشقایی
«فصل بی عاری» به کارگردانی سیاوش بهادری راد در تالار قشقایی
«کافه پولشری» به کارگردانی الهام پاوه نژاد در کافه تریای اصلی مجموعه تئاتر شهر
بر اساس این گزارش هم اکنون نمایش‌های «ترن» به کارگردانی حمیدرضا آذرنگ در تالار اصلی، «شلتر» به کارگردانی امین میری در تالار قشقایی، «مانوس» به کارگردانی نازنین سهامی زاده در تالار قشقایی، «هام» به کارگردانی عباس عبدالله زاده در تالار سایه و «افرا» به کارگردانی احمد ارجمندی در پلاتو اجرا مجموعه تئاتر شهر روی صحنه هستند.




مطالب مرتبط

«من نوید نیستم!» به اجرا بازگشت

«من نوید نیستم!» به اجرا بازگشت

نمایش محیطی «من نوید نیستم!» به کارگردانی سیدعلی خوشرو برای دور دوم اجرا در کافه‌تریای قشقایی تئاتر شهر پیش‌روی مخاطبان قرار می‌گیرد.

|

گفت‌وگو با دبیر جشنواره چهل‌ودوم تئاتر فجر

مهدی حامدسقایان: جامعه به هنرمندان توان‌یاب احتیاج دارد
گفت‌وگو با دبیر جشنواره چهل‌ودوم تئاتر فجر

مهدی حامدسقایان: جامعه به هنرمندان توان‌یاب احتیاج دارد

دبیر چهل‌ودومین جشنواره تئاتر فجر با اشاره به توانمندی بالای هنرمندان توان‌یاب، می‌گوید افراد دچار معلولیت، با حضور قدرتمند در این جشنواره، می‌توانند مهارت‌ها و توانمندی‌های بالای خودشان را به نمایش بگذارند و اعلام کنند که اجتماع به حضور و افکار و اندیشه‌های آن‌ها ...

|

تئاتر شهر؛ نگین تابان هنرهای نمایشی

تئاتر شهر؛ نگین تابان هنرهای نمایشی

کاظم نظری: تئاتر شهر، مهم‌ترین سالن زیرمجموعه اداره‌کل هنرهای نمایشی، هفتم بهمن 1402 هم‌زمان با میزبانی از آثار چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی فجر و در همراهی باشکوه هنرمندان و تماشاگران فهیم و ...

|

کاظم نظری مدیرکل هنر‌های نمایشی مطرح کرد

کارگاه‌های آموزشی ادبیات نمایشی در استان‌ها برگزار می‌شود
کاظم نظری مدیرکل هنر‌های نمایشی مطرح کرد

کارگاه‌های آموزشی ادبیات نمایشی در استان‌ها برگزار می‌شود

مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در ششمین همایش سراسری مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها گفت تصمیم داریم به‌واسطه ضعفی که در حوزه ادبیات نمایشی وجود دارد مجموعه کارگاه‌های آموزشی در استان‌ها برگزار کنیم که از همه مدیران استانی خواهش می‌کنم در ...

|

نظرات کاربران