در حال بارگذاری ...
از سوی مدیران سازمان زیباسازی و اعضای خانه عروسک صورت گرفت:

تکریم آتش‌نشانان هم‌زمان با کمپین فرهنگی «چهارشنبه‌سوری بی‌خطر»

مدیران سازمان زیباسازی شهر تهران و اعضای خانه عروسک عصر روز ۲۲ اسفندماه از ایستگاه‌های آتش‌نشانی در سطح شهر تهران بازدید کرده و با اهدا گل و تابلو یادبود از فداکاری آتش‌نشان‌ها در آستانه چهارشنبه‌سوری تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، در این بازدید که به بهانه نزدیک شدن به چهارشنبه‌سوری برگزار شد، دکتر عیسی علیزاده مدیرعامل و‌ جمعی از مدیران سازمان زیباسازی به همراه مرضیه برومند و اعضای خانه عروسک از چند ایستگاه آتش‌نشانی بازدید می‌کنند.
در این بازید اعضای سازمان زیباسازی و خانه عروسک؛ مرضیه برومند، مریم سعادت، هنگامه مفید، هما جدیکار، عادل بزدوده و... با اهدا گل و تابلو یادبود به آتش‌نشان‌ها در کمپین «چهارشنبه‌سوری بی‌خطر» شرکت کردند.
گفتنی است سازمان زیباسازی شهر تهران با همکاری خانه عروسک اکران طرح‌های فرهنگی‌ چهارشنبه‌سوری بدون خطر با کمک شخصیت‌های کارتونی محبوب را از 10 روز پیش آغاز کرده تا با استفاده از ابزار فرهنگی تأثیرگذاری بیشتری در شهروندان داشته و با شعار «نه به خطر سلام به شادی» تلاش کرده شهروندان را به چهارشنبه‌سوری بدون خطر تشویق کند.
در اکران‌های فرهنگی سازمان زیباسازی تعدادی از عروسک‌های محبوب نسل‌های مختلف از فیلم‌ها و سریال‌هایی چون «شهر موش‌ها»، «زی‌زی‌گولو»، «کلاه قرمزی و پسرخاله»، «خانه مادربزرگه» و «جناب‌خان» بر بیلبوردهای شهری قرارگرفته‌اند و با استفاده از این شخصیت‌ها تلاش شده تا با شعارهایی متفاوت مردم به یک چهارشنبه‌سوری بدون خطر دعوت شوند.
لازم به ذکر است این اتفاق از سوی سازمان زیباسازی و با همکاری مرضیه برومند کارگردان و مدیر خانه عروسک و جمعی از هنرمندان عروسکی شکل‌گرفته و همه صاحبان معنوی و غیر معنوی عروسک‌ها و همچنین صداپیشگان آن‌ها، در این حرکت جمعی شرکت کردند.

 




نظرات کاربران