در حال بارگذاری ...
در راستای اطلاع‌رسانی صادقانه و مسئولانه رویداد‌های تئاتری

«درگاه تئاتر بوشهر» فعال‌ترین استان درگاه ایران تئاتر شد

در راستای تصمیم انجمن هنرهای نمایشی برای معرفی ماهیانه فعال‌ترین درگاه تئاتر هر استان، درگاه تئاتر بوشهر که به کوشش سرکار خانم سودابه زیارتی فعالیت می‌کند، منتخب درگاه ایران تئاتر در اسفندماه شد.

به گزارش ایران تئاتر درگاه تئاتر ایران یک سال قبل فعالیت خود را آغاز کرد و با ایجاد درگاه تئاتر هریک از استان‌های کشور به‌صورت مستقل، در راستای اطلاع‌رسانی صادقانه و مسئولانه رویداد‌های تئاتری سراسر کشور، گام مؤثری به شمار می‌آید و این امر با یاری و همدلی نمایندگان استان‌ها و گروه طراحی و پشتیبانی درگاه تئاتر ایران محقق شده است.
 ازاین‌رو بر اساس بررسی‌های انجام‌شده در انجمن هنرهای نمایشی، مقرر شد برای تقدیر از زحمات مسئولین درگاه استان‌ها از اسفندماه سال 95، هرماه از مسئول درگاه یکی از استان‌های فعال تقدیر به عمل آید و با در نظر گرفتن مؤلفه‌هایی چون: تعداد مطالب، تنوع مطالب، تولیدی و اختصاصی بودن مطالب، زمان‌بندی صحیح و مناسب، نگارش صحیح، تعداد و کیفیت گزارش‌های تصویری، حرکت در جهت ترویج و تبلیغ تئاتر، همچنین تعداد بازدیدهای اخبار هر استان و... سرکار خانم سودابه زیارتی از استان بوشهر، به‌عنوان منتخب درگاه تئاتر ایران در اسفندماه معرفی شد.
این انتخاب توسط هیئتی متشکل از ابراهیم گله‌دارزاده، اتابک نادری و علی‌اکبر عبدالعلی‌زاده و تایید انجمن هنرهای نمایشی ایران، صورت گرفته است.
گفتنی است ازاین‌پس بر اساس مؤلفه‌های یادشده، هرماه مسئول درگاه تئاتر یکی از استان‌های کشور به‌عنوان برگزیده انتخاب خواهد شد.
 




نظرات کاربران