در حال بارگذاری ...
در آستانه سال 96

آمار مخاطبان سه نمایش پایانی ایرانشهر اعلام شد

آمار مخاطبان سه نمایش «لیرشاه»، «کابوس حضرت اشرف» و «خانه ای در انتهای خیابان بهار» در تماشاخانه  ایرانشهر اعلام شد.

به گزارش ایران تئاتر نمایش‌های «لیرشاه» به کارگردانی محمدعاقبتی با 1 هزارو807 مخاطب، «کابوس حضرت اشرف» به کارگردانی حسین پاکدل با 4 هزارو443، و «خانه‌ای در انتهای خیابان بهار» به کارگردانی ندا هنگامی  با 1هزارو166 مخاطب به اجرای عمومی خود در تماشاخانه ایرانشهر پایان دادند.

نمایش‌های «لیر شاه»، «کابوس حضرت اشرف»، و «خانه‌ای در انتهای خیابان بهار» که از 13 و24 بهمن  در ساعت‌های 18، 19:30 و 20 اجرای عمومی خود را در سالن‌های استاد سمندریان و دکتر ناظرزاده تماشاخانه ایرانشهر آغاز کرده بودند، به کار خود در این مجموعه پایان دادند.

نمایش «لیرشاه» به کارگردانی محمد عاقبتی در 24 اجرای خودپذیرای 1 هزار و 807 مخاطب بود. از این تعداد مخاطب، 939 مخاطب با بلیت‌های 15،20 و 30 هزارتومانی 865 مخاطب با بلیت‌های 35 هزارتومانی به تماشای این نمایش نشستند. همچنین تعداد 274 مخاطب شامل هنرمندان و اصحاب رسانه، با بلیت مهمان به تماشای این نمایش نشستند.

طبق این آمار، فروش نمایش «لیرشاه» طی 24 اجرا مبلغ 53میلیون و 903 هزار تومان بوده است.

نمایش «کابوس حضرت اشرف» به کارگردانی حسین پاکدل نیز در 32 اجرای خودپذیرای 4 هزار و 443 مخاطب بود. از این تعداد مخاطب، 1346 مخاطب با بلیت‌های 15،20،25 هزارتومانی، 2988 مخاطب با بلیت 35 هزارتومانی به تماشای این نمایش نشستند. همچنین تعداد 386 مخاطب شامل هنرمندان و اصحاب رسانه، با بلیت مهمان به تماشای این نمایش نشستند.

طبق این آمار، فروش نمایش «کابوس حضرت اشرف» طی 32 اجرا مبلغ 136 میلیون و 730 هزار تومان بوده است.

نمایش «خانه‌ای در انتهای خیابان بهار» به کارگردانی ندا هنگامی نیز در 24 اجرای خودپذیرای 1هزارو166 مخاطب بود. از این تعداد مخاطب، 522 مخاطب با بلیت‌های 15،20 و 25 هزارتومانی، 645 مخاطب با بلیت 30 و 35 هزارتومانی به تماشای این نمایش نشستند. همچنین تعداد 242 مخاطب شامل هنرمندان و اصحاب رسانه، با بلیت مهمان به تماشای این نمایش نشستند.

طبق این آمار، فروش نمایش «خانه ای در انتهای خیابان بهار» طی 24 اجرا مبلغ 33 میلیون و 180 هزار تومان بوده است.




مطالب مرتبط

نگاهی به نمایش «اسب قاتلین» نوشته رضا گشتاسب و کار سیدمحمدهادی هاشم‌زاده

شکوه فرمالیسم به پشتوانۀ نور، سایه و سرعت
نگاهی به نمایش «اسب قاتلین» نوشته رضا گشتاسب و کار سیدمحمدهادی هاشم‌زاده

شکوه فرمالیسم به پشتوانۀ نور، سایه و سرعت

امین‌رضا نوشین*: نقد ادبی و هنری فرمالیستی، چه آنچه مربوط به ادوار اولیۀ ظهور این نوع از نقد بود و چه آنچه بعداً ظهور یافت، پس از در پیش گرفتن نوعی فروکاست‌‍‌گرایی، با تمرکز بیش‌ازاندازه بر فرم ...

|

گفت‌وگو با احسان ملکی، کارگردان «ما هم مردمی بودیم»

اجرایی سوررئال از متنی رئالیستی در فضایی هندسی
گفت‌وگو با احسان ملکی، کارگردان «ما هم مردمی بودیم»

اجرایی سوررئال از متنی رئالیستی در فضایی هندسی

احسان ملکی، کارگردان نمایش «ماهم مردمی بودیم» که پس از جشنواره تئاتر فجر در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه رفته است، می‌گوید دکور ما در فضایی هندسی شکل گرفته است و با توجه به اینکه طراح صحنه، دکور را هندسی دیده بود، من نیز به عنوان کارگردان در کنار متن رئالیستی و حتی ...

|

نگاهی به نمایش «یکی نبود، یکی بود» نوشته رها جهانشاهی و کار علی کوزه‌گر

همچون رقصی فاقد بدن
نگاهی به نمایش «یکی نبود، یکی بود» نوشته رها جهانشاهی و کار علی کوزه‌گر

همچون رقصی فاقد بدن

علیرضا نراقی: با تحولات تئاتر معاصر مفهوم میزانسن به‌مثابه امری بنیادین در هنر نمایش، دچار دگرگونی ماهوی شد. این بدان معنا نیست که میزانسن جایگاه و اهمیت خود را در ظهور یک اجرا از دست داد، بلکه تئاتر ...

|

گفت‌وگو با کارگردان و بازیگران نمایش کمدی «از نظر سیاسی بی‌ضرر»

رابطه بینامتنی با جنوب در نمایشی غیربندری/اجرا حمال متن نیست
گفت‌وگو با کارگردان و بازیگران نمایش کمدی «از نظر سیاسی بی‌ضرر»

رابطه بینامتنی با جنوب در نمایشی غیربندری/اجرا حمال متن نیست

در عرصه تئاتر، ‎ابراهیم پشت‌کوهی نامی شناخته‌شده و کنجکاوی‌برانگیز است؛ کارگردانی از دیار جنوب که علاوه بر هواداران نمایش‌های بومی و جنوبی، موفق شده با خلق سبک خاص خود در تئاتر خیل گسترده‌ای از تماشاگران پایتخت‌نشین را به نمایش‌های خود علاقه‌مند کند. او پس از ...

|

نظرات کاربران