در حال بارگذاری ...
عصر چهارشنبه ۲۵ اسفندماه

هیأت مدیره جدید انجمن منتقدان خانه تئاتر مشخص شد

مجمع عمومی و انتخابات انجمن منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران خانه تئاتر عصر چهارشنبه ۲۵ اسفندماه در تالار اجتماعات خانه تئاتر با حضور اعضای وابسته و پیوسته این انجمن برگزار شد.

به گزارشایران تئاتر ، مجمع عمومی انجمن منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران خانه تئاتر برگزار شد که در این مجمع پس از ارائه گزارش هیأت مدیره پیشین به اعضا و برپایی مراسم یادبود عضو فقید این انجمن، محمدرضا رستمی که در نیمه سال ۹۵ به دیار باقی شتافت، انتخابات هیأت مدیره و بازرس جدید انجمن در حضور مهدی قلعه بازرس خانه تئاتر برگزار شد.

از میان نامزدها، به ترتیب محمدرسول صادقی با ۳۳ رای، ساسان پیروز با ۲۴ رای، جواد اعرابی و امین عظیمی با ۱۹ رای، عباس غفاری با ۱۸ رای به عنوان اعضای اصلی هیأت مدیره و اعظم کیان‌افراز با ۱۶ رای و سید محسن حسن‌زاده با ۱۴ رای به عنوان اعضای علی‌البدل هیأت مدیره به مدت ۲ سال انتخاب شدند. همچنین سامی صالحی‌ثابت با ۲۵ رای به عنوان بازرس اصلی و حمیدرضا قنبری با ۶ رای به عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب شدند.

انجمن منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران خانه تئاتر در سال ۹۵، دارای ۵۶ عضو وابسته و پیوسته بود که از این میان ۳۴ تن به صورت حضوری و یا وکالتی در مجمع عمومی پایان سال این انجمن شرکت کردند.




نظرات کاربران