در حال بارگذاری ...
امروز در تماشاخانه باران

«منوچهر اکبرلو» نمایش «سیزیف و کمدی مرگ» را افتتاح می‌کند

نمایش «سیزیف و کمدی مرگ» به کارگردانی علی ضیایی و مسعود روستا، امروز ششم فروردین در تماشاخانه باران توسط منوچهر اکبرلو افتتاح می‌شود.

به گزارش ایران تئاتر منوچهر اکبرلو ـ نمایشنامه‌نویس و منتقد تئاتر ـ نمایش «سیزیف و کمدی مرگ» را امروز یکشنبه ساعت18:30 در تماشاخانه باران افتتاح خواهد کرد. این نمایش برگرفته از نمایشنامه «سیزیف و مرگ» اثر «روبر مرل» است که با ترجمه زنده‌یاد احمد شاملو و کارگردانی مشترک علی ضیایی و مسعود روستا در تماشاخانه باران روی صحنه می‌رود. بازنویسی این نمایشنامه را علی ضیایی انجام داده است.

محمدرضا مالکی، فرامرز قلیچ‌خانی، شیما لطیفی، محمدعلی حسینعلی‌پور و مسعود روستا بازیگران نمایش «سیزیف و کمدی مرگ» هستند و دیگر عوامل عبارتند از: مسعود روستا(طراح صحنه)، لیلا پریشان(طراح گریم)، شیما لطیفی(طراح لباس)، محمدرضا غفوری(ساخت افکت و انتخاب موسیقی)، محمد شمس(طراح گرافیک)، دیهیم خان‌محمدبیگی(عکس)، ندا ایزدی(مدیر تبلیغات و روابط‌عمومی)، احمدرضا حجارزاده(مشاور امور رسانه)، گروه تئاتر ماکت(تهیه‌کننده و مجری طرح).

مدت‌زمان نمایش ٦٠ دقیقه و بهای بلیت 25000 تومان خواهد بود که در تعطیلات نوروز سی‌درصد تخفیف شامل آن می‌شود.

علاقه‌مندان به تماشای این نمایش می‌توانند از روز ششم فروردین، ساعت18:30 به تماشاخانه باران در نشانی خیابان فلسطین، پایین‌تر از خیابان انقلاب، پلاک٢٩٢ مراجعه بکنند. همچنین سایت تیوال http://www.tiwall.com/theater/comedyemarg و شماره تلفن‌های ٦٦١٧٦٨٢٥  و ٦٦١٧٦٨١٢ برای رزرو و خرید بلیت در اختیار تماشاگران است.




نظرات کاربران