در حال بارگذاری ...
همزمان با فرا رسیدن سال نو

برنامه‌های  جدید تالارهای نمایشی تئاترشهر اعلام شد

همزمان با آغاز سال نو برنامه‌های جدید تالار‌های اصلی، چهارسو، سایه، قشقایی، پلاتو اجرا و کافه تریای مجموعه تئاترشهر اعلام شد.

به گزارش ایران تئاتر تالار‌های مجموعه تئاترشهر همزمان با آغاز سال نو به تناوب تاریخ‌های تعیین شده میزبان شش اثر نمایشی جدید خواهد بود.

در تالار اصلی از روز پنجشنبه 17 فروردین ماه نمایش «هملت» به نویسندگی شهرام احمدزاده (برداشتی آزاد از نمایشنامه «هملت» اثر جاودانه ویلیام شکسپیر) با کارگردانی آرش دادگر و بازی مهران امام بخش، حسام منظور، بهروز کاظمی، عمار عاشوری، علیرضا آرا، امین طباطبایی، شبنم فرشادجو، پانته‌آ پناهی‌ها، مونا فرجاد، امیر رجبی، اسمعیل صالحی، رسول مکوندی، نامیرا حفیظی، رضا کشمیر ساعت 19:30 به مدت 110 دقیقه و قیمت بلیت 25 و 30 هزار تومان روی صحنه می‌رود.

«بوف کور» عنوان نمایش دیگری بر اساس رمان بوف کور صادق هدایت با کارگردانی ناصر حسینی‌مهر است که از روز سه‌شنبه 15 فروردینماه ساعت 20 و قیمت 25 هزار تومان در تالار چهارسو به صحنه خواهد رفت. در این اثر نمایشی بابک قهرمانی، مژگان خالقی، نیره سادات میرزایی، شاهو رستمی، عزالدین توفیق، میثم دامن زه، مهشید کاظمی، وحید فریدی، رضا شهرآ، اسماعیل خزایی، مرتضی مظلومی به عنوان بازیگر حضور دارند.

نمایش «مرگ آسید کاظم» با نگاهی بر نمایشنامه «آسید کاظم» اثر زنده‌یاد محمود استادمحمد هم از روز سه‌شنبه 15 فروردینماه، ساعت 20، به مدت 70 دقیقه و قیمت بلیت 20 هزار تومان به کارگردانی محمد محقق منتظری در تالار سایه به صحنه می‌رود.

در تالار قشقایی نیز بعد از به پایان رسیدن نمایش «شلتر» به کارگردانی امین میری که روز جمعه ١٨فروردین ماه به اجرای خود پایان می‌دهد، نمایش «بی‌پدر» به نویسندگی و کارگردانی محمد مساوات از روز چهارشتبه 23 فروردین ماه روی صحنه می‌رود. در این اثر نمایشی که از تاریخ یاد شده ساعت 20 و قیمت بلیت 25 هزار تومان میزبان علاقه‌مندان تئاتر خواهد بود، حسین منفرد، ابراهیم نائیج، علی حسینزاده، میلاد آریافر، علیرضا گلدهی، کوروش شاهونه به عنوان بازیگر حضور دارند.

نمایش «برلینِ محمد یعقوبی» نوشته محمد یعقوبی و بهارکاتوزی، طراحی و کارگردانی آریان رضایی و بازی رویا دعوتی و محمدهادی عطایی نیز از روز دوشنبه 14 فروردینماه، ساعت 18:30 به مدت 60 دقیقه و قیمت بلیت 15 هزار تومان در پلاتو اجرا به صحنه خواهد رفت.

کافه تریای تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر هم از روز پنجشنبه 17 فروردین ماه پذیرای علاقه‌مندان تئاتر با نمایش «کافه پولشری» نوشته آلن وتز با کارگردانی و بازی الهام پاوه‌نژاد خواهد بود. این اثر نمایش از تاریخ یاد شده ساعت 18 به مدت 45 دقیقه و قیمت بلیت 20 هزار تومان اجرا خواهد شد.




مطالب مرتبط

معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مطرح کرد

محمود سالاری: تعمیرات ساختمان تئاتر شهر به‌زودی آغاز می‌شود
معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مطرح کرد

محمود سالاری: تعمیرات ساختمان تئاتر شهر به‌زودی آغاز می‌شود

محمود سالاری، معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن توضیح درباره اولویت‌های عمرانی این معاونت از آغاز تعمیرات ساختمان تئاتر شهر و نیز از بهسازی تالارهای سنگلج و هنر خبر داد.  

|

در گفت‌وگو با مهدی میرزائیان مطرح شد

«گاوکش»؛ درهم تنیدگی سیال ذهن و واقعیت در مواجهه با چالش‌های انسانی
در گفت‌وگو با مهدی میرزائیان مطرح شد

«گاوکش»؛ درهم تنیدگی سیال ذهن و واقعیت در مواجهه با چالش‌های انسانی

مهدی میرزائیان، نویسنده و کارگردان نمایش «گاوکش» با اشاره به درهم‌تنیدگی سیال ذهن و واقعیت در مواجهه با چالش‌های انسانی در نمایش گفت مکان در این کار قابل تعریف نیست و به همین دلیل فرم اجرایی، موسیقی، میزانسن و حتی طراحی دکور به‌صورت مینیمال طراحی شده است.

|

نظرات کاربران