در حال بارگذاری ...
از 24 فروردین‌ماه 96

اجرای «رزمایش شاید عاشقانه» در تماشاخانه سه نقطه

نمایش «رزمایش شاید عاشقانه» با کارگردانی کامبیز نیک‌آمیز از اواخر فروردین‌ماه جاری در تماشاخانه سه نقطه روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایران تئاتر نمایش «رزمایش شاید عاشقانه» نوشته مسعود ترابی با تهیه‌کنندگی و کارگردانی کامبیز نیک‌آمیز از روز 24 فروردین ماه جاری ساعت 20 در سالن استادشکیبایی تماشاخانه سه نقطه روی صحنه می‌رود.

نمایش «رزمایش شاید عاشقانه» که پیش از یک بار در سال 93 با کارگردانی مسعود ترابی در موسسه هنر و اندیشه اجرا شده، این بار با کارگردانی کامبیز نیک‌آمیز و بازیگرانی جدید در سالن استادشکیبایی تماشاخانه سه نقطه اجرا خواهد شد.

نمایش چهار اپیزودی «رزمایش شاید عاشقانه»، چهار روایت از زندگی زناشویی با محوریت طرح معضلات اجتماعی و خانوادگی را به تصویر می‌کشد. در اپیزود اول این اثر داستان زندگی‌های امروزی و بیاعتمادی که بین زوجهای جوان وجود دارد روایت می شود. اپیزود دوم زن و شوهر جوانی را به تصویر می کشد که به دلیل ازدواج زودهنگام و کم تجربگی نمیتوانند از پس نگهداری فرزند کوچک‌شان بربیایند. اپیزود سوم به مسئله اشتغال جوانان و اپیزود چهارم نیز در فضایی فانتزی زندگی مردی به تصویر کشیده میشود که هرچه به خواستگاری میرود، نمیتواند نیمه گمشده خود را پیدا کند تا اینکه نیمه گمشدهاش خودش به سراغش میآید.

در این اثر نمایشی علی پیله‌ور، غراله اکرامی، فاطمه روشنی، مهران محمدی، سوگول نواب صفوی، کامبیز نیک‌آمیز، مهدی راستی و مریم بابایی به عنوان بازیگر ایفای نقش می‌کنند.




نظرات کاربران